Esel-Skulder Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 wowwiki sier minimum 80 i alle fall nå ser jeg. :/ Får bare stå på nå da! Vet dere forresten min jeg kan få pity the fool-achievementen etter love event? Pity the fool itemet varer jo i ti dager fra den dagen du får den? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) wowwiki sier minimum 80 i alle fall nå ser jeg. :/ Får bare stå på nå da! Vet dere forresten min jeg kan få pity the fool-achievementen etter love event? Pity the fool itemet varer jo i ti dager fra den dagen du får den? Tror nok de fleste quests slutter når eventen er over, er jeg redd. Står jo begynnelse og slutt for hvert event på kalenderen, og etter det så ryddes jo alt bort å pakkes vekk i esker til neste år. Nesumar Endret 13. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen her på forumet som forresten spiller på amerikanske servere? Sett bort i fra at noen raid er på litt uvante tider, er det noen andre problemer? Har hørt at det ikke er store forskjellen i lag nemlig. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har en venn som spiller på amerikanske servere og pingen er som regel helt grei. Lenke til kommentar
Esel-Skulder Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hva er grunnen til at folk velger å spille på amerikanske servere? Endret 13. februar 2009 av bjørshol Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 At man ønsker å spille med folk som faktisk kan snakke engelsk? Lenke til kommentar
Esel-Skulder Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Finnes mange gode europeiske servere nå. Har jo blitt kvitt russerne også. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 For meg er det alltid nordmenn og svensker som har vært de plagsomme, og ikke russerene. Selv om jeg rotet meg inn på en "russisk" PvE-server en gang for noen år siden. Husker det sto mye kyrillisk drit i chatten =D Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 For meg er det alltid nordmenn og svensker som har vært de plagsomme, og ikke russerene. Selv om jeg rotet meg inn på en "russisk" PvE-server en gang for noen år siden. Husker det sto mye kyrillisk drit i chatten =D Er enig i den. Spilte selv på Azjol-Nerub EU, og det var ekstremt mye unger der, Spesielt fra Danmark, Sverige og Norge. Var helt greit med mye skandinaver da, har vært i ca. 4-5 only scandi guilder, som gjør at jeg fikk snakke mitt eget morsmål i både gchat å i raid. Dessverre gikk disse fort i oppløsning, enten pga. mangel på folk eller mangel på flinke folk. Må innrømme at jeg har hatt mye bedre erfaring med engelsk-snakkende guilder, med folk fra alle land. Har kommet mye lengre i raidprogression osv. Har bare spilt på EU servers, men kjenner en som spiller/spilte på US. Han var vist kommet mye lengre enn min guild i progression, men om det er pga. USS istedet for EUS, det tviler jeg på. Er vel heller mer at han fant seg en bedre guild, med bedre folk, mer seriøsitet og sikkert enda mer slit Nesumar Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har et lett asortemang av folk i min guild, Fatal Hilarity. Rimelig morsom Guild dog som lever virkelig opp til navnet. En av tankene våre er så urskotsk som det lar seg gjøre at han tilnærmet har fått forbud å forklare taktikker over Vent fordi ingen skjønner snøringen av hva han sier. Samt, han er meget glad i å synge skotske høylands sanger mens man raider. Kanskje morsomt, om man har sangstemme. Noe han mangler. Russere, tyskere, britter, skotter, nederlendere og nordmenn (me). Mye morsomt i den guilden ja Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 World of Warcraft lead designer Jeffery Kaplan has announced that he is leaving the team behind the popular massively-multiplayer online game in order to work on Blizzard's next massively-multiplayer project. In a post on the official World of Warcraft forums, Kaplan, who goes by the forum handle Tigole, thanked the fans and the development team behind the game for their support over the years, frustratingly without revealing any new info about what exactly Blizzard's next massively-multiplayer online roleplaying game would be. http://kotaku.com/5152490/world-of-warcraf...ext-online-game Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 World of Warcraft lead designer Jeffery Kaplan has announced that he is leaving the team behind the popular massively-multiplayer online game in order to work on Blizzard's next massively-multiplayer project. In a post on the official World of Warcraft forums, Kaplan, who goes by the forum handle Tigole, thanked the fans and the development team behind the game for their support over the years, frustratingly without revealing any new info about what exactly Blizzard's next massively-multiplayer online roleplaying game would be. http://kotaku.com/5152490/world-of-warcraf...ext-online-game Wow, ser ut som Blizzard har noe virkelig stort på gang? Lurer på hva det er... kanskje et StarCraft MMO..... Nesumar Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg tipper at de kommer med ett helt nytt univers, men det er aldri godt å vite hva de finner på. Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har et lett asortemang av folk i min guild, Fatal Hilarity. Rimelig morsom Guild dog som lever virkelig opp til navnet. En av tankene våre er så urskotsk som det lar seg gjøre at han tilnærmet har fått forbud å forklare taktikker over Vent fordi ingen skjønner snøringen av hva han sier. Samt, han er meget glad i å synge skotske høylands sanger mens man raider. Kanskje morsomt, om man har sangstemme. Noe han mangler. Russere, tyskere, britter, skotter, nederlendere og nordmenn (me). Mye morsomt i den guilden ja har det samme i guilde jeg er i The Ice Drakes går ikke en dag uten at det skjer noe morsomt .....er et engelsk talende guild..... folk fra norge sverige danmark england nederland tyskland etc har tilogmed folk som bor i australia i guildet xD liten twist i raidinga er at healerne er mesteparten damer/jenter som liker å lage litt trøbbel xD Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg tipper at de kommer med ett helt nytt univers, men det er aldri godt å vite hva de finner på. De har vel uttalt at deres neste MMO blir en ny IP (ie. nytt univers). Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) liten twist i raidinga er at healerne er mesteparten damer/jenter som liker å lage litt trøbbel xD Har du lyst å utdype den setninga der litt mer? Hvilke jenter snakker vi om her? Bilder? Hva har de gjort? Dette blir vel ikke offtopic, siden det er WoW-Jenter vi snakker om? Småprat om/rundt WoW? Nesumar Endret 14. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Esel-Skulder Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har et lett asortemang av folk i min guild, Fatal Hilarity. Rimelig morsom Guild dog som lever virkelig opp til navnet. En av tankene våre er så urskotsk som det lar seg gjøre at han tilnærmet har fått forbud å forklare taktikker over Vent fordi ingen skjønner snøringen av hva han sier. Samt, han er meget glad i å synge skotske høylands sanger mens man raider. Kanskje morsomt, om man har sangstemme. Noe han mangler. Russere, tyskere, britter, skotter, nederlendere og nordmenn (me). Mye morsomt i den guilden ja har det samme i guilde jeg er i The Ice Drakes går ikke en dag uten at det skjer noe morsomt .....er et engelsk talende guild..... folk fra norge sverige danmark england nederland tyskland etc har tilogmed folk som bor i australia i guildet xD liten twist i raidinga er at healerne er mesteparten damer/jenter som liker å lage litt trøbbel xD Veldig off-topic her nå, men brukernavnet ditt her på gamer.no er prikk likt navnet på min første character. Etter 2 reports av navn som ikke var tillatt på rp-server vel og merke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm.. Noen som veit om hvor mye det vil koste meg å levle JC til 400? Eventuelt til 450? Har bare 2k gold, og vil at det skal gå i pluss, slik jeg får råd til Epic Flying så fort jeg dinger 77. (om 5 levler) Lenke til kommentar
nAD Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm.. Noen som veit om hvor mye det vil koste meg å levle JC til 400? Eventuelt til 450? Har bare 2k gold, og vil at det skal gå i pluss, slik jeg får råd til Epic Flying så fort jeg dinger 77. (om 5 levler) Jeg brukte 5k for å komme meg til 450, en i guilden brukte litt over 3k for å komme opp til 375. Dog tjente inn 1k for å selge de gemsa jeg ikke trengte etter prospecting. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Brukte vel 1k eller noe til 400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå