Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har aldri spilt seriøst på en annen server enn Azjol-Nerub, det var liksom serveren hvor alle kompisene mine var. Dessverre så er det egentlig en forferdelig server, pga. Horde/Alliance ratioen er så forskjellig, og fordi at alliance er helt umulig i PvP. Det er så katastrofalt elendig å være alliance i den battlegroupen. Blir det noen gang WoW på meg igjen, er jeg nødt til å skifte server for å få fult utbytte fra spillet. Nesumar Lenke til kommentar
fruktpute Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 faen, noen her som har merket store mendger lag og DCs etter patchen som kom? vi kunne ikke fortsette i Sartharions lair fordi folk DCed så fort kampen startet. vi byttet til og med MT på sart, fordi han disconnected hvert pull. og den nye MTen disconnectet også. og disse folka har jeg spilt en stund med, og har aldri sett lignende kaos. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jepp, ganske heavy lagg idag. Men ingen DCs. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Yay, etter X antall CoS Timed runs rollet jeg høyest for Bronze dragon. Aner ikke hvor mange ganger jeg har gjort den instansen og ikke fått den (klart det 98% av gangene) men endelig er de mine. Så var det bare å få det sverdet som dropper fra Mal'Ganis. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Yay, etter X antall CoS Timed runs rollet jeg høyest for Bronze dragon. Aner ikke hvor mange ganger jeg har gjort den instansen og ikke fått den (klart det 98% av gangene) men endelig er de mine. Så var det bare å få det sverdet som dropper fra Mal'Ganis. Mener du det som dropper i normal mode? Virker ganske kjedelig å farme etter. Er det ikke bedre å bare farme en Skull-Clad Cleaver fra Loken istedenfor? Eller er det looks du er ute etter? :] Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvilken RP- server spilte du på, DavidVenice?Jeg har spilt på TVC (lenge), Scarshield Legion og The Sha'tar, hhv horde, alliance og alliance. Jeg kan ikke si de er noe bedre enn vanlige servere, desverre. Jeg spilte på både Argent Dawn ved rundt release av TBC, og i ettertid har jeg vært på Moonglade. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi fikk også DCes på Sartharion igår. Var jævlig irriterende, som om ikke 3 drakes var vanskelig nok fra før. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Yay, etter X antall CoS Timed runs rollet jeg høyest for Bronze dragon. Aner ikke hvor mange ganger jeg har gjort den instansen og ikke fått den (klart det 98% av gangene) men endelig er de mine. Så var det bare å få det sverdet som dropper fra Mal'Ganis. Mener du det som dropper i normal mode? Virker ganske kjedelig å farme etter. Er det ikke bedre å bare farme en Skull-Clad Cleaver fra Loken istedenfor? Eller er det looks du er ute etter? :] Hm, nei var et sverd som skulle droppe i Heroics i følge en venn men slik jeg ser nå så dropper det ingen sverd fra Mal'Ganis på Heroic. Ah da får jeg heller fiske etter Red Sword of Courage fra Ymiron. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 http://www.wowhead.com/?zone=4100#heroic-drops På normal dropper det et 156 dps blått tohåndsvåpen, hvis det er tohånds vi snakker om. Anbefaler heller å kjøpe sverdet fra Ebon blade da det er bedre, eller hvis du gidder, farme HoL for øksa. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvilken RP- server spilte du på, DavidVenice?Jeg har spilt på TVC (lenge), Scarshield Legion og The Sha'tar, hhv horde, alliance og alliance. Jeg kan ikke si de er noe bedre enn vanlige servere, desverre. Jeg spilte på både Argent Dawn ved rundt release av TBC, og i ettertid har jeg vært på Moonglade. Aha! AD og Moonglade er jo hakket mer seriøse servere. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Rep farming er noe herk da, men Ebon Blade går vel greit? De har jo, som sagt over meg, en del fine items, spesielt det sverdet er jo greit. Hvis ikke kan du jo farme til en av de der epic crafted 2hand macene....Titansteel something Den er jævli fin da. Nesumar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fy faen i helvete så mye DCs vi fikk i Naxx 25 man idag, heeeelt forbanna latterlig. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fy faen i helvete så mye DCs vi fikk i Naxx 25 man idag, heeeelt forbanna latterlig. Ser jo flere og flere som klager på DC og mye lag... Vet det er vanlig, men dette må da være uvanlig mye tull? Hva er det som skjer? Nesumar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er ikke sikker på hva det er som gjør det. Løper rundt med rundt 100ms så plutselig fryser bildet og man blir DCa. Er fantastisk irriterende, sånn spesielt når healerne DCer på patchwerk osv. Vi måtte bare gi opp hele faenskapen etter 4 bosser. Skjedde mest på bossfights også, så blizzard har vel klart å ødelegge noe et sted etter patchen på onsdag. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er sånn på AD også. Særlig i raiding tider. 300-500ms latency og DCs hele tiden. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Aaaah, endelig level 20. Startet paladinen i går, og har vel egentlig ikke spilt så mye heller. Var så smart at jeg ventet med å levle henne til noen dager ETTER at Recruit-a-Friend gikk ut, så nå bruker jeg jo myyyyye lengre tid. Men det er egentlig ikke noe stress, siden huntern skal få ligge på hylla helt til patch 3.1 kommer Lenke til kommentar
phanti Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nådde akkurat 20 på min paladin i dag også. Har brukt litt tid, for ting dør jo sååå usigelig sakte.. Selv med heirloom-gear. Begynner også å lure på om jeg skal gidde å levle som retri, har enda ikke fått en eneste damage-ability :\ Presten skal hvertfall få ligge til 3.1.0. Lenke til kommentar
Esel-Skulder Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det mulig å komme seg inn i Naxx når man er under 80? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 "You must be atleast lvl 80 and in a raidgroup" Mener jeg å huske at jeg fikk når jeg prøvde den Valentine achievementen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tror ikke det medfører riktignok. Mener å ha sett et Ensidia screenshot når de gjorde Naxxramas der halve raidet var under level 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå