Matsmeister Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vi hadde en Warrior i guildet jeg var i før, som het Dasundiddis eller noe lignende..han ble bare kalt Pants tilslutt. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det var nå ikke et så galt navn da, Dasundiddis. Er faktisk værre når man leser i Edding's bokserie "Belgariad" og ser navn som "Cthol Murgos", tror tunga mi gjorde en trippel salto da jeg forsøkte å utale det. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror ikke det var akkurat slik det var, det var iallefall forferdelig når man feks. fikk en stress situasjon i raids og uttale nicket hans Det endte med at han skiftet navnet på char'en til Pantss Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jo slik sett kan jeg skjønne det, blir akkurat som med Thcernobog, stresset situasjon, mye som skjer. Korte navn er greit da. Har en i guilden som heter "Watchuwan", på Vent i går sa lederen "Watch, watch" hvor en luring nettopp joinet sa "Watch what?" Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Føler jeg er ganske kjedelig med navn egentlig: Både Denso og Vigilance kommer av personlige egenskaper jeg syns beskriver megselv veldig godt. :] Tror jeg kommer til å rename sistnevnte dog, siden jeg ikke er så stor fan av navnet egentlig, syns det er kjedelig. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tja du kan vel bytte navn lett nå om dagen hvis du vil Finnes mye kule navn der ute, men bare dem ikke har noe med dk i seg eller en masse x`er... så er jeg fornøyd! Nesumar Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har en char som heter Ramsay, etter Gordon Ramsay. Ville få tak i Chef tittelen og voila.. Chef Ramsay Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Navn? Elmy er perfekt! Har hatt det på 3 forskjellige chars. level 70, 70 og 80 Kort å skrive, enkelt å uttale, klinger flott på en female orc (som alle disse 3 var/er) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hehe kort og flott Hvordan kom du på det navnet da? Tenkte først på Elma, som er det motorsykkelarcade spillet. Deretter Alma, for some reason, som er hun gale jenta fra F.E.A.R Nesumar Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Smontage og Irriducibili, blir ofte kalt "irriducibel" av hedmarkinger Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 han en warlock i guilden som heter : smrtjkapd vi blei så lei av prøve å finne ut åssen vi sa det så vi bare kaller han Bob Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Navnet på mainen min er "Vamz" og altene mine heter "Youwish" "Skilz" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Min gamle mage main: Matsemannen Min nye mage main: Matsemann Alts: Matsemanne, Matsemannen, Matsemanner Jeg er forelsket i meg selv. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kult navn det skal du iallefall ha for Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Haha Epic! Tydeligvis mange Matser her jah... Hører mye snakk om denne nye instancen som kommer snart? Noen som vil fortelle meg litt hva den går ut på da? Og release? Hørtes litt interessant ut. Nesumar Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvilken instance tenker du på? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sikkert Ulduar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Min gamle mage main: MatsemannenMin nye mage main: Matsemann Alts: Matsemanne, Matsemannen, Matsemanner Jeg er forelsket i meg selv. Og vennene dine som kaller seg Matsebarn og Matsekone(?), da? Selvdigger, altså. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ulduar ja Har hørt mye snakk om den, men siden jeg har vært borte fra wow-communitiet i en stund, så vet jeg ikke noe om det. Ser ut som flere gleder seg til den, spesielt siden alt har vært raidet ferdig for flere måneder siden, og det går ut over guild-aktiviteten. Nesumar Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har en char som heter Ramsay, etter Gordon Ramsay. Ville få tak i Chef tittelen og voila.. Chef Ramsay Hehe, nydelig. Selv heter mainen min Bubbleóseven og jeg er veldig keen på at de implementerer en 'agent' title slik at jeg får 'Agent Bubbleóseven' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå