bamsefar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) La oss være ærlig, vi trenger denne tråden! Her diskuteres alt som ikke passer inn i andre tråder, men la oss holde den fri for utbrudd som heller hører til i en "jamretråd". Oppdatert: - Disse emnene diskuteres ikke her! - Hvem var dagmammen til Varian Wrynn? Hva gjorde Illidan før han emigrerte til Outlands? - Er Blizzard den store stygge ulven? Få ut litt frustrasjon! - Gladiator eller skitt under skoen til vedkommende? Få hjelp på vei til toppen! - Er livet i Azeroth for lett? Ta en utfordring og få din achievement Endret 4. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du kom meg i forkjøpet der ja Men er enig i at vi trenger denna ja, så absolutt. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 La oss håpe dette varer Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kan vel starte..er det noe spesiel informasjon man kan finne om Ulduar?..noen items?..ect? Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sjekk ut på wowwiki.com. Kan ikke linke direkte fordi jeg sitter på jobb. De har noe informasjon rundt Ulduar og en grei artikkel rundt bakgrunnen. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Thanks gleder meg sjukt siden jeg cleara hele content for en stund siden >.< Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis det er items fra ulduar du vil skjekke hadde jeg stukket innom MMO-champion før wowwiki egentlig. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hehe er litt gira på nytt gear :3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tapte nettop tier7 i naxx 25 mann. Litt kjipt, men sånn er livet. Mitt første innlegg på det nye forumet Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 trenger ny head..tapte T7 selv i naxx i går! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hehe er litt gira på nytt gear :3 Der ser du det nye T8 hvertfall. Må si at jeg som rogue er fornøyd, siden jeg kan skjule headen. Headen er grasat stygg though. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mm..på rogue sin T8 syns jeg hjelmen er kul..;p resten ser litt batt ut.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Headen ser jo ut som en ren kopi av Skrik maleriet xD Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Meeeeeeeeeeeh liker den ;p Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Minner meg litt om T5 egentlig. Håper paladins får snasen T8. Blizzard var på rett spor med T2 og T6, resten var enten utrolig stygt eller bare "meh." Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 blir det bare en raid instance der eller? eller en tier også? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde ikke sagt nei takk til en remake av Tier2 til pala , selv om jeg vil ha noe nytt å. Tier7 er så stygt at det er helt kvalmt. Disse skal vel helt sikkert droppe i Uludar. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Veldig spent på hvordan warrior blir seende ut, håper de lager et grisefett sett. Valor T2 (litt hvertfall) T3 T6 og T7 enda det er en litt dårlig remake av T3 er de desidert feteste til warrior, men hvis trenden fortsetter vil Ulduar blir mislykket for min del Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 blir det bare en raid instance der eller? eller en tier også? Ulduar blir bare en instanse, så med mindre ikke Blizzard har noe annet gjemt i hatten.. Det blir som med alt annet både en 10-mans og en 25-mans versjon, så det blir nok utfordringer til enhver. Leste som sikkert mange andre de falske 3.1 notatene fra WoWInsider (merk: falsk), hvor de nevnte en instanse under Wyrmrest Temple. Om man setter til side at det er falskt til randen, så er tanken interessant. Det er tross alt flere instanseportaler der nede som ikke fører noen vei! Noen som har noe å dele om den saken? Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Headen ser jo ut som en ren kopi av Skrik maleriet xD Haha, så pass ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå