Gå til innhold

Hammer Editor. Første CSS MAP

Anbefalte innlegg

Hello.

Som tittelen sier så er dette mitt første MAP ever med en litt vanskliger editor.

Jeg prøver å lære Hammer editor til å lage baner til L4D...

Men jeg har enkelt og grei starta med å lage CS:S (Counter Strike Source) maps istede siden disse er enklere.

Jeg håpet at noen her kunne teste banen for meg.

Jeg får liksom ikke tid selv til det, så kunne jeg også tenket meg at dere kom med litt kretikk om MAPet mitt, og hva jeg må tenke på i fremtiden. Grunn er for at jeg skal lære...

Dette er som sakt et CSS map. Jeg har lasta det opp slik at 10 stykker kan laste det ned.

Men vis flere vil ha det, så kan jeg laste opp det slikt at flere kan få prøve.

Mapet et et Death match bane til CSS. Det er den simpleste form for map og er for medium\små teams. Det er ofte korte runder som gjelder her.

Vis det er noen som har noen problem med dette brettet så må de nesten si ifra her slikt at jeg kan finne ut hva som er grunnen. Lurer noen på noe så er det bare å spør.

Feedback er key her! Så her må det komme negativt og positivt. Så lenge det er reelt og ikke bull.

Last ned her.

http://rapidshare.com/files/274875603/The_Orange_TestField.rar.html

Gleder å høre fra dere... :D

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laster ned winrar for utpakking nå. Selv om du skal prøve l4dbaner og det kan se bra ut, så er det SVÆRT få som liker så mørke områder som du har der.

EDIT: Så litt på banen. Lag trappene litt bredere, og ikke så inni granskauen nært de andre. Av og til kan det bli irriterende å gå inn i veggen og ikke gjennom døren. Opp til snipertårnet må du virkelig fjerne det elementet hvor du MÅ krype. Det må også være mulig å hoppe ut derfra. Ellers kan det være ett tips å legge til en tynn kant rundt hovedbygningene, slik at folk som liker litt sniking kan få det moro.

Endret av krazy6446
Lenke til kommentar

Takker.

Skal holde dette i tankene til neste brett.

Men med kanter så mener di som i office når man hopper ut et vindu og på et tre for å så kommer til en kan der ingen ser deg??? Sorry for vansklig forklaring. ;)

Men skal som sakt lage større neste gang. Grunnen for at mye er så rart i størrelse (trapper; tårn.) kom av et uhell jeg hadde. Jeg laget banen alt for liten og måtte selecte alt for å scalere opp... Alt ble ikke riktig kan man si.

Viste faktisk ikke at tårnet var dårlig (slik at man måtte krype.)

Vis jeg får tid og det er noe interrese så kan jeg fikse og legge til denne banen.

Men helst vil jeg begynne på mitt neste prosjekt.

Denne gangen skal jeg ikke ta det så på sparken, og heller teste ut tingene og legge tid og ikke minst teksturer. ;)

Takker for givende respons krazy .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...