krest Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 når jeg skal installere win xp kommer det opp at der ikke finnes noen harddisk, jeg skaffet nylig sata hd. men ved installasjon av win 98 finner maskinen den hva kan her være problemet. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Trykker du F6 når du får spm om og legge in SCSI eller RAID drivere i win instalasjonen. Dette skal skje helt i starten da du bare har den Dos liknende blå skjermen som setup søker etter hardware med Lenke til kommentar
Ash Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Driveren for sata følger med på en diskett hvis du ikke har fått med deg det. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Det var faktisk veldig rart. Når jeg har prøvd og instalerer WIN98 med et raid oppsett. (Riktignok ikke det samme ,men ofte må man laste inn noen drivere når man legger inn 2kxp) så finner han ikke noen hardisker. Men jeg bruker jo ikke windows98 lenger. (Har det på filservern min siden jeg vil spille noen gamle spill der engang iblant) Lenke til kommentar
krest Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 fikk ikke med noen diskett Lenke til kommentar
krest Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 må vel laste ned---- Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Men du fikk med en CD me driverene på Lenke til kommentar
krest Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 nu e det vesst fiksa ååå det e bra greier. 10000 rpm å heile pakka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå