mobilen.no Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (Stuttgart/Mobilen.no): Nokia Booklet 3G er litt dyrere enn de fleste mini-PC-er, men så byr den også på en del ekstra. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest KAKA Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kjipt med ram og hardisk, ellers er denne vanvittig snasen! Men beholder nok min kjære tx2590 en stund til, er fortsatt ingen annen bærbar i "små laptops" klassen som kan måle seg. Lenke til kommentar
Gjest Tore Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hva gjorde du da du "læftet" (med) maskinen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Utifra navnet og at jeg leste på Amobil at den har plass for sim-kort, er det naturlig å anta at den har innebygd mottaker for 3G/HSDPA? Hvis det er tilfellet kan dette fort bli en av mine neste PC-er; mobilt bredbånd er kort og greit herlig. Lenke til kommentar
Gjest Howy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Den har mulighet for å surfe på Turbo3G, ja. Den ser mye bedre ut enn alle andre bærbare, mangler bare at den har touch-skjerm, så er den jo dritbra. Lenke til kommentar
Gjest Snapp Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som vet om den nevnte Atom-prosessoren er sterk nok til å dra HD-video? I så fall en lekker bærbar PC og mediespiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg