Øystein.F. Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Knyttneven møter geværkolben i ein romantisk dans på roser. Les hele saken Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Deilig å lese øystein, det var i tillegg ganske spennende sniktitt. Dette gleder jeg meg til å høre mer om senere, så vidt jeg fikk med meg er det ingen ca slippdato enda? edit: så slippdatoen nå, spennende, meget spennende Endret 2. september 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Spennende dette, vil ikke akkurat si at jeg gleder meg til dette like mye som jeg gleder meg til f.eks God of War 3. Men kommer til å følge med, likte de forrige spilla. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hadde gledet meg mer hvis dette hadde kommet til pc, men den gang ei. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 La merke til dette spillet for noen dager siden, og ble ikke så altfor begeistret av det jeg så. Får vel fortsette å følge med og se om dette kan være interessant. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Ser jo utifra gameplay-traileren at spillet hadde gjort seg meget godt på pc .. personlig er jeg litt lei av konsoll-stikke-aiminga... Eller så burde det i det minste støtte mus over konsoll Edit : Bortsett fra det ser det grisefett ut =) Kanskje litt høy "health" på hovedpersonen... ellers flott =) Endret 2. september 2009 av Snoemann Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Syns dette så litt morsomt ut jeg Men som Snoemann sier: ser ut til at man tåler litt for mye... Holder ett øye på dette ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå