VEH_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Kontroversen fra 2005 er forhåpentligvis ute av verden. Les hele saken Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Bare så alle vet det: noen pupper i et åttenårs spill kan være dødelig Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Bare så alle vet det: noen pupper i et åttenårs spill kan være dødelig Ja, ikke sant? Nå, hvem er det jeg bør saksøke fordi jeg fikk arr på sjelen av å spille DiviDead? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Det ble en dyr blunder gitt. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nå må de jo ikke punge ut pga sarte folk som ikke tåler simulert sex, men det er det tydligvis ikke så mange som får med seg.. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nå må de jo ikke punge ut pga sarte folk som ikke tåler simulert sex, men det er det tydligvis ikke så mange som får med seg.. Nå var det jo nettopp dette de måtte punge ut for i 2007, så helt irrelevant er det vel ikke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Rart det.. i et spill som GTA, så er det sex man bryr seg om. Ikke alle de forferdelige lovbruddene man kan begå, snarere den delen som er mest normal å bedrive. Menmen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Det heter dobbeltmoral og er en ikke uvanlig aktivitet i dette landet over dammen. Jeg trodde uansett at denne saken var ferdig for lengst hehe Endret 2. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Rart det.. i et spill som GTA, så er det sex man bryr seg om. Ikke alle de forferdelige lovbruddene man kan begå, snarere den delen som er mest normal å bedrive. Menmen.Det er helt normalt. De fleste foreldre lar barna se alle typer blodige skytefilmer, mens det er mye verre om de ser filmer av typen forplantningslære. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Det er helt normalt. De fleste foreldre lar barna se alle typer blodige skytefilmer, mens det er mye verre om de ser filmer av typen forplantningslære. Slik er det jo her i landet også. Utviklingen går mot mer vold for stadig mindre barn. Oppfordrer alle foreldre og vordene sådane å overholde aldersgrensene på massemedia! Blodig vold er ikke en naturlig del av barns oppvekst. Sex tror jeg de ikke tar spesielt skade av, det har de fått se til alle tider, om ikke mamma og pappa rakk å late som de sov. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Skjønner ikke helt hvordan noen som først har satt seg ned for å spille GTA blir støtt av litt sex Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Rart det der att noen som er unormalt stort sett får gå sin stille gang og jeg tenker på volden mens noe så naturlig som sex så er det fysj fysj om en skikkelig moralpreken fra kvinnegruppa Ottar og de fortreffelige rødstrømpene. Lurer egentlig hva som er mest skadelig av å se en våt mus kontra ett hodet som blir hogget av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå