XE800 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hei! Noen som har vært borti denne action-RPG-serien? Meg bekjent har den aldri blitt utgitt utenfor Asia, men det skal finnes patcher som endrer språk til engelsk på en del av spillene, så regner med at det finnes noen der ute som har prøvd dem. Er de verdt alt styret med å importere fra Asia, og tweakingen/patchingen som må til for å få dem installert på en ikke-japansk Windows og med engelsk tekst? Synes spillene ser veldig interessante ut, og leter for øyeblikket etter aktuelle netbutikker å handle fra. Den eneste jeg har funnet som fører de japanske versjonene (påkrevd for at språk-patchen skal funke? Virker ellers som det er den kinesiske versjonen som er lettest tilgjengelig) er HimeyaShop.com. Noen som har erfaringer med den butikken? Såvidt jeg vet er følgende av spillene i serien tilgjengelig for PC: Ys Origin (2006) (bilder) Ys I & II Complete (remake, 2000?) Ys III: The Oath in Felghana (remake, 2005) (bilder) Ys VI: The Ark of Nepishtim (2003) (bilder) Endret 2. oktober 2009 av XE800 Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 ...ingen? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Aldri hørt om, men så ganske fett ut Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Liker ikke at asia ikke vil oversette mange spill til engelsk Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Ys III - Oath in Felghana anmeldelse (engelsk) Endret 2. oktober 2009 av XE800 Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Må si Ys III og VI imponerte meg. Skikkelig proffe action-rollespill med et hint eller tre av Zelda (men på speed). Fatter ikke hvorfor Falcom har valgt å ikke utgi dem i Vesten, siden disse spilla definitivt ville blitt ranket blandt de aller beste i sjangeren. Begge spillene har i tillegg fantastisk musikk, spesielt Ys III. Anbefales! Hvis nå bare engelsk-patchen til Origin kunne dukke opp snart... *utålmodig* Endret 2. oktober 2009 av XE800 Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvor endte du opp med å bestille det ifra? eller hvordan fikk du tak i en engelsk verson av spillet? Har lenge vært interessert i denne serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå