mcgroven Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Take-Two opplever økonomisk nedtur. Les hele saken Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Det er vel i tilegg at de får dette slaget i trynet?Slikt skjer bare i Kongo.... og USA....Tross at jeg ikke kan ynne noen slik galskap, bryr jeg meg heller lite at Take2 må igjennom det.Hadde TAKE2/Rockstar tatt til mæle og fikset GTAIV-MP hadde jeg kanskje brydd meg. Spillet ble omsider kjøpt, og det kun for multiplayer, men uten anticheat i disse dager kan det kastes rett i søpla.Det er slike "skikkelige saker" de burde blitt saksøkt for.Take2 kommer ikke i besittelse av mine penger, med disse nye utgivelsene, før jeg har lest opp og ned at de har slike selvsagte funksjoner som anticheat i multiplayer osv. Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Foruten deres "fantastiske" port til PC, bare overgått av PC-porten av Saint's Row 2. Herregud, jeg hadde ledd meg i hel, hadde det ikke vært for at jeg faktisk har betalt for disse spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå