Mobilen.no Gjest Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det er kjempegøy! Jeg har ikke medlemskap, men syntes de er gøy for det, å føler meg ikke presset til å ha det heller. Jeg liker å spille spillene, forda om vi burde fått flere gopenger for å spille. Men liker ikke at dere skriver "Fjortisdattera" . Å vere en fjortis er ikke en alder, men en tilstand, som de skriver på ikkepeia.org. Jeg er ikke fjortis, men det er gøy å spille for det! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Dette er stygt skrvet vi jenter skal jo har et stden for oss selv vi er jenter! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Dere er jenter... okei Endret 30. mai 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg digger gsm, det er et utrolig bra spill for jenter (og noen gutter). Synes dette var mye mer rettferdig ovenfor gsm, man TRENGER ikke kjøpe medlemskap, spillene er relativt lette og forholde seg til. ^^ Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Sett ned prisene, eller opp i spillene ! :-D Celine380, Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 ikke ta betalt for gosupermodel!:-P Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er jeg helt enig med. Men dattera mi har fått lov til å spille det men noen ganger går det over grensen for hun spiller så mye. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg kan være enig i det dere skriver. Synes ikke NRK gjorde en ordentlig jobb med de skrev og sa. gSm er et trygt nettsted uten kjøpepress med ordentlige kroner. Hvis noen har lurt foreldrene sine å brukt deres penger uten lov, er det ikke gSm sin feil. Mange kjøper nok medlemskap fordi de vil ha flere virituelle klær... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg