Gjest Sara Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg spiller også GSM jeg heter sara cool13 Jeg har bar kjøpt gp en gang og 2 ganger kjøpte en god venn for meg eller vi kjenner dem så datra hennes, eller's har jeg bare spillt og tjent og fått gaver xD Alle jenter burde være med det er såå kult og HEFTIG Lenke til kommentar
Gjest Angie... Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 GSM er et spill som man blir avhengig av. Jeg er glad for at jeg slutta med det og angrer på hvor utrolig mye tidd jeg har sløst bort dpå dette drittspillet... Lenke til kommentar
Gjest Gsm bruker Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mwahahaha..måtte bare skrive 8'3 Dere nevner forsatt IKKE at man kan spille spill for å tjene ._. Hva søren skal dere forestille? SVAR MEG PÅ DET. Om dere ikke nevner de viktigste tingene..hvorfor SKRIVER DERE OM DET DA!? Svar meg,takk. Dette er jo foreldrenes anvar.Bare så dere vet det. Punktum. Hilsen fjortiss gsm bruker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 De skriver om det fordi alle dere fjortisjenter spiller det. Ta deg en bolle i vær fornøyd med at det kun er NRK som misliker spillet. Lenke til kommentar
Gjest Helebre Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Fint at dere skriver brae ting om GSM og ikke bare dårlige. Lenke til kommentar
Gjest Juni Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg og sammen med hele klassen min ( Jenter ) elske GSM og syntes den er utrolig bra!! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det "spillet" der må være det dummeste jeg har hørt om på lenge... helt latterlig! Lenke til kommentar
Gjest Mille Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei Gosupermodel er et råå bra spill Supernova er litt dyrt og syntes det kunne vert litt billigere Lenke til kommentar
Gjest Sunniva Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg synes det er veldig gøy å spille gsm, det er en måte å få nye venner på og ha det moro! Jeg har spilt i ca 2år nå og jeg synes at det er litt dumt at man bare får 3gp i å spille danseshow liksom og bare 6gp i foto shoot, jeg synes at vi kanskje kunne fått en fjerdedel av det vi får i bedømmelse i spillet;-) Mitt navn på gsm er Miss Candy2 Lenke til kommentar
Gjest xRenate ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Bra! Jeg liker å være på goSupermodel. Jeg har venner der. Heter xrenate ! der Lenke til kommentar
Gjest gsm Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 jeg driter hart i hva nrk sier vi jenter burde få lov til og ha det litt gøy ikke sant!!!!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er RÅBRA x'P Spiller gSm ganske mye, og jeg har en hel masse venner der<3 For dere som lurer så heter jeg Lynkatti på gSm<3 Det er ikke et spill hvor jenter læres opp til å være motegærne sminkejenter, sånn som mange andre tror! Neida! Det er et veldig fint og trygt spill hvor man får muligheten til å snakke med venner, og bli kjent med mange nye venner. Det finnes selvfølgelig noen som ødelegger ved å lage dumme forum og skrive stygge ting om folk, men de blir straffet, og de kan bli utestengt fra gSm for alltid. NRK var veldig urettferdig mot oss! Det var under halvparten som var sant jo! Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Mwahahaha..måtte bare skrive 8'3 Dere nevner forsatt IKKE at man kan spille spill for å tjene ._. Hva søren skal dere forestille? SVAR MEG PÅ DET. Om dere ikke nevner de viktigste tingene..hvorfor SKRIVER DERE OM DET DA!? Svar meg,takk. Dette er jo foreldrenes anvar.Bare så dere vet det. Punktum. Hilsen fjortiss gsm bruker. Heisann, Vi fokuserte på å gi våre lesere et innblikk i hva gSm går ut på, og samtidig fikk watAgame en mulighet til å forsvare seg mot kritikken fra Forbrukerinspektørene. Jeg så det ikke som nødvendig å gå i detalj om hvordan spillet fungerer, men skriver jo i artikkelen at det er fullt mulig å spille gSm uten å legge igjen en eneste krone. Det sier også watAgame. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg heter Gastele på gsm. Jeg likte denne artikkellen på en måte og på en annen måte ikke. Vi må IKKE kjøpe gopenger. Det er frivillig om vi skal kjøpe eller ikke. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Heihei. :] Jeg er veldig glad for at denne artikkelen og disse faktaene blei satt frem i lyset. Dere har ikke satt alt i et negativt lys og prøvde ikke å få folk til å mislike gSm. Det er et fantastisk felleskap, og det koster ikke penger. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg syn gsm er bra jeg. Jeg hater lisa267 :] 267267 og charlotte2244 er mine betse venner på gsm gå inn og kjekk på profilenen våres da :] Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Gosupermodel er bare best ! spiller son 7-8 timer vær eneste dag på gsm/gosupermodel ! jeg bruker ikke kjøpe penger på gosupermodel, eller jo noen ganger da. bare sån 1 gang hver andre måned da. eller, jeg bruker som oftest og ha nok penger. jeg bruker og spille spille spille og spille. foresten jeg heter pele på gosupermodel <3 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 goSupermodel er et flott sted, hvor jenter (og noen gutter)kan bli kjent med hverandre. Jeg har flere venner der, enn jeg har på ekte. Og jeg er kjempe glad i dem, selvom jeg aldri har møtt dem! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg spiller gSm og jeg vil bare si at det er helt trykt, og jeg leste en som så de skulle få mer i spillene. Det syns IKKE jeg, alt er perfekt syns jeg. Dere bør bli med på:www.goSupermodel.no Hilsen Andrine203 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Vil bare si noe. Det er selv barna som er slemme hvis de svindler foreldrene sine, goSupermodel kan ikke gjøre noe med det hvis noen gjør det! Uannsett har goSupermodel satt sikkerheten til oss fremst, og det er viktig!! Men det er også 7-åringer der det er nok 6-50 der hvis jeg tar med Admin ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg