V. Haugen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vet du hva fjortisjenta di bruker mesteparten av tiden foran PC-en til? Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Sandra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg elsker gSm. Jeg heter Mia--modell der:) Alle burde prøve det Lenke til kommentar
Gjest Natalie Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vi spiller spill for å tjene gopenger. Se her foreksempel: http://no.gosupermodel.com/games/ Også kan man være med i konkurranser å vinne opptil 1000 gopenger! http://no.gosupermodel.com/creative/compet...ew&menuid=2 Lenke til kommentar
Gjest Sofia70 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg synes at denne artikkelen var MYE mer rettferdig ovenfor gsm!!! Lenke til kommentar
Gjest GSM-jente! Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kjempebra at noen skrev en artikkel om de positive sidene av GSM(gosupermodel) også, og ikke bare de negative! =) Lenke til kommentar
Gjest Maria Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg spiller gSm og jeg synnes at mange kjøper gopenger uten lov og da svindler di rett og slett så jeg synnes at gSm burde la oss dfå kansje 50 gp i foto shoot så vi slipper å svindle foreldrene våres! Lenke til kommentar
Gjest Bente Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gsm ruler da! Ja, det er sant det som står der! MAn må ikke bruke penger. Jeg har bare hatt medlemskap 1 gang, og da spurte jeg mamma om lov. Lenke til kommentar
Gjest Dinchy Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 uh... det er vanskelig å slutte jaa... jeg prøvde to ganger, men det gikk ikke. vennene mine der holdt meg igjen. wow er vanskelig å slutte med det også, men det er mer for nudelspisende voksne menner med mye fritid... x) Lenke til kommentar
Gjest Per Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bra skrevet =) I hvert fall bedre enn nrk -.-' Lenke til kommentar
Gjest Paramore95 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 takk for ett mye mer rettferdig syn på saken... takk for at dere hørte på oss og kommentarene våre Lenke til kommentar
Gjest Kristin / Kiwii xD (moderator på Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fint at dere tar opp positive sider. Denne artikkelen var mye mer saklig og konstruktiv enn NRKs. Lenke til kommentar
Gjest Linnea Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg synes gSm RRRRRUUUUUUUULLLLLLLEEEEERRRR Lenke til kommentar
Gjest Amandap0s :D Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg heter Amandap0s der , det er super kult ,alle jenter i alderen 10 - 16 burde lage seg en bruker IDAG! ;-D Har spilt siden 2007! Lenke til kommentar
Gjest flora Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 ja gosupermodel er kjempe bra jeg også er med å jeg hete janine på det Lenke til kommentar
Gjest Amandap0s :P Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Enig med deg Kristin, så innlegget etter at jeg hadde skrevet! > og vi har det gøøyy sant!? Lenke til kommentar
Gjest bluesunny Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mye bedre artikkel enn "nrk"!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Anonym! Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg elsker gSm, det er livet mitt :-p Lenke til kommentar
Gjest Lille Marri Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Heii! Jeg syntes gsm er kjempe gøy..men å svindle foreldrene for å få penger på det..er bare tull.. Selv har jeg kjøpt gp,.men jeg tør ikke kjøpe uten lov! Jeg syntes bare ikke det er riktig,,og du stjeler jo på en måte fra foreldrene dine! GSM er et flott jente felleskap,, hvor man får nye venner, det er kjempe greit, og gøy Jeg heter lille marri på gsm Lenke til kommentar
Gjest - f3rsken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Utrolig bra artikkel. Dere har tydligvis funnet ut mye mer om goSupermodel, for dere kommenterer noe om spillet, i forhold til hva NRK gjorde. Det dere glemte, var å nevne at man kan vinne goPenger ved å spille spill inne på nettsiden, noe som gjør det å kjøpe Medlemsskap unødvendig. Men, som sagt, utrolig bra gjort av dere å lage denne artikkelen. Mange jenter på goSupermodel har sterke meninger, som vi står for, og det er bra noen hører oss. NRK var veldig urettferdige mot både oss som spiller, og mot WatAGame, og det er bra noen ser på noe av det positive ved spillet, når ikke FBI og NRK kan gjøre det. GoSupermodel er et fantastisk fellesskap for jenter i ALLE ALDRE, og jeg har fått utrolig mange fantastiske venner der. sara aka - f3rsken. Lenke til kommentar
Gjest Hacket Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har blitt hacket på der! Jeg var anda5 men nå er jeg Anda5 8D og Brunette 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg