hansi_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei. Jeg er på utkikk etter en 37" - 42" (helst 40"+) som må ha kjapp responstid. Jeg skal spille RockBand på den, så jeg er avhengig av en TV med full HD med HDMI og høy kontrast og kjapp responstid. har antall Hz noe å si på hvor mye "lag" det er i skjermen? Merke spiller ingen rolle, men har hatt dårlig erfaring med Sony. * 2+ HDMI * VGA/DVI * 1+ SCART * Komponent/kompositt inngang * Kjapp responstid LCD TV'en skal ikke koste mer enn 10 000 Kr Takker for svar! Mvh Hans Eirik Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 En fin 42" fra Philips. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Skal du slippe lag så går du for plasma Det som forårsaker "lag" på Rock Band/ Guitar Hero er uansett noe som kalles input lag, dvs at det er en forsinkelse fra du trykker til ting vises på skjermen. Er i all hovedsak LCD som sliter med dette. Vet ikke hvordan det er med årets modeller, men på fjorårets modeller var Samsung og spesielt Sony de verste. EDIT: støtter forresten den Philipsen. Endret 22. oktober 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå