Villanden Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Herre som jeg gleder meg. Har en kompis i naborommet som er veldig glad i WCIII og gamle SC, så at det blir laning, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Keogh Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det som er en smule tragisk er at Blizzard har bestemt seg for å ikke bruke samme Voice Actor (Glynnis Talken) for Kerrigan i SC2. Talken var mer enn villig, men Blizz' ville heller ha en blond nakemodell som har vært med i Battlestar Galactica (Tricia Helfer). -_- Ifølge ryktene gav Blizz' et absurd tilbud til Glynnis som hun ikke kunne godta. Hvordan de da kan rettferdiggjøre å gå for en "kjent" person som koster betydelig mer er for meg en gåte. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Herre som jeg gleder meg. Har en kompis i naborommet som er veldig glad i WCIII og gamle SC, så at det blir laning, det er helt sikkert. Jeg trodde sc2 skulle komme uten lan.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå