Gå til innhold

Hva ønsker du mer av på Programmer.no

Hva ønsker du mer av på Programmer.no?  

3 stemmer

1. 1. Hva ønsker du mer av på Programmer.no?

• Nyheter
      0
    • Guider
      5
    • Tester
      5
    • Omtaler
      3
    • Linux stoff
      9
    • Windows stoff
      1
    • Annet (skriv i tråden)
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NN7wWQ

Artikler om nyttige programmer settes pris på. Har jo gjennom år med databruk selvfølgelig funnet en haug av programmer jeg "må ha", og det er sikkert flere der ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Nei dere trenger selvsagt ikke kun skrive om det.

Eneste dere mangler er flere, lengre og gjerne bilder i artiklene. De artiklene dere har passer jo utmerket for siden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kunne det vært noe å ta en gjennomgang av alternative OS?

Tenker da på OS som fungerer på X86 (evt. Mac).

Feks QNX, BeOS (Zeta, OpenBeOS), og Linux selvfølgelig.

Hardwarestøtte, officepakker og evt. kompatibilitet med MS, støtte for nettverk (bredbånd), etc.

En eller annen variant fra Microsoft vil vel for de fleste av oss være primær-OS'et i overskuelig framtid. Men alternativer kan være både nyttige og lærerike.

Lenke til kommentar
Færre skrivefeil i artiklene deres.

Den støtter eg fullt ut! Programmer.no merker seg faktisk ut i negativ retning frå dei andre sidene i HW.no-nettverket med tanke på rettskriving og språkbygnad. Blant anna er "Ny på Programmer.no?"-sida stappfull av feil, og den sida vil vel ofte vera noko av det første ein ny brukar ser. Dette er i mine auge svært negativt for Programmer.no, då i alle fall eg, og sannsynlegvis mange med meg, ser på språket som ein faktor som gir ein god peikepinn angåande seriøsiteten til ei side...

Lenke til kommentar
Kunne det vært noe å ta en gjennomgang av alternative OS?

Tenker da på OS som fungerer på X86 (evt. Mac).

Feks QNX, BeOS (Zeta, OpenBeOS), og Linux selvfølgelig.

Hardwarestøtte, officepakker og evt. kompatibilitet med MS, støtte for nettverk (bredbånd), etc.

En eller annen variant fra Microsoft vil vel for de fleste av oss være primær-OS'et i overskuelig framtid. Men alternativer kan være både nyttige og lærerike.

Det kan hende at vi kommer med noe slikt med tiden.

Jeg har som mål og få til en sammenligning mellom flere programmer av samme type for å måle dem opp imot hverandre etc.

Lenke til kommentar
Færre skrivefeil i artiklene deres.

Den støtter eg fullt ut! Programmer.no merker seg faktisk ut i negativ retning frå dei andre sidene i HW.no-nettverket med tanke på rettskriving og språkbygnad. Blant anna er "Ny på Programmer.no?"-sida stappfull av feil, og den sida vil vel ofte vera noko av det første ein ny brukar ser. Dette er i mine auge svært negativt for Programmer.no, då i alle fall eg, og sannsynlegvis mange med meg, ser på språket som ein faktor som gir ein god peikepinn angåande seriøsiteten til ei side...

Dette er noe som vi bare må beklage, men jeg jobber med å oppdatere alle info sidene våre nå om dagene slikt at vi får dem på et litt høyere "nivå" :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...