V. Haugen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ringer du lite og sjeldent er det visse mobilabonnementer du bør unngå. Les saken her Lenke til kommentar
sky_bert Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 NetCom: Man må nok lete litt på sidene til netcom for å finne hele prislisten.... YoungTalk Plus: koster 1,34 pr min til andre enn NetCom/Telenor/Chess/fastlinje. YoungTalk: koster faktisk hele 1,84 pr min til andre enn NetCom/Telenor/Chess/fastlinje. djuice: djuice har ett tilsvarende abonnement som superpluss og det er djuice complete. Mnd pris med/uten binding er 129. Sms til djuice er gratis og 0,39 til andre 0,79 pr min til djuice og telenor og 0,99 til andre. Tele2: Tele2 har nok noen "feller" de også: Har man feks kjøpt en mobil med champion 189/mnd så må man selv ringe inn for å få prisen ned til champion med 0/mnd etter bindetiden. Tele2 Ultra er vel samme som telenor, at man kan bli sittende å betale 129 kr pr mnd om man ikke passer på bindingstiden. Ultra har også tidenes dyreste etableringspris også da, med 399. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg