VEH_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Et nytt spill om alles favorittsolgud er på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Å herlige fryd og gammen! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kanskje på tide å runne det første spillet da Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Okami er veldig bra. Men skulle heller ønske oppfølgeren kom på Wii og ikke DS. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Enig der nouse-4aname. Okami på Wii er i større grad en bedre plattform enn DS. Tror mange vil bli skuffet at man nå får en mindre utgave på DS. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, og når spillet sikkert blir minst like vakkert som eneren så bør det nytes på en stor tv, ikke en liten konsollskjerm. Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tja, passer ikke tegnekonseptet innmari bra på DS?, kanskje enda bedre enn på Wii? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Å milde moses, så jævla fett Så glad for at jeg kjøpte den lille geniale svarte dingsen.hehe.. Og alle som klager på få spill til wii, bør ihvertfall spille Okami.. Det rocker! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Bah, jeg blir like misfrnøyd hver gang jeg ser en oppfølger til et spill jeg liker er annonsert kun til bærbare spillkonsoller. Endret 1. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bah, jeg blir like misfrnøyd hver gang jeg ser en oppfølger til et spill jeg liker er annonsert kun til bærbare spillkonsoller. Hmmm, kan ikke komme på noen andre nå. Men Okami likte jeg veldig godt, så det var bittert. Vurderer sterk å kjøpe en DS, men er ikke så mange spill jeg vil ha, så blir nok som med gamle GBA , sitter ogjen med 4-5 spill og er ikke interessert i fler Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg vil ha en oppfølger til Wii! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg er glad for at Capcom støtter DS, men samtidig er jeg litt oppgitt over platformvalget. Ikke nødvendigvis fordi DS-en er mye svakere enn hjemmekonsollene, men fordi serien ikke får en sjanse til å etablere seg en fanbase. Først PS2, så Wii og nå DS? Okamiden blir sikkert et flott spill det. Jeg har tro på at touchskjermen vil gjøre malesekvensene mer nøyaktige iallefall. Endret 1. september 2009 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå