Joachim_F Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Disney har kjøpt tegneseriegiganten Marvel. Les hele saken Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bare de ikke f**ker opp x-men er det greit for meg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 De skal vel disneyfisere alt. Kan ikke gå bra med mindre de helt klart skiller de to merkenavnene. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kingdom Hearts, anyone? Spiderman og Mary Poppins bekjemper Magneto og Cruella de Vil? Lenke til kommentar
Sceptrum Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg venter bare på at Hannah Montana skal slåss med Spiderman eller at det kommer "Marvel Superhero Kids". Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dette kan bli interessant Lenke til kommentar
Simpsons_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) synes 4 miliarder doaller er litt lite. føler at 8 ville være mer riktig for hele marvel <_< Endret 1. september 2009 av Simpsons Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Den etterlengtende oppfølgeren til Marvel VS Capcom... 2 Disney VS Capcom! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Døøøørgh'... dere er så trege Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bare vent til Disney kjøper opp DC i tillegg! Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 jeg ble deprimert når jeg så dette tror disney vil ødelegge... marvel er jo tildels veldig voldelig, disney.... not so much? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå