Øystein.F. Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kratos har fått seg eit solid stykke konkurranse i helvetes ni ringar. Les hele saken Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Følge historien? Ut i fra deres beskrivelser og skjermbilder så ser det ikke ut som vi følger en redd stakkar og en dikter som passerer gjennom ringene i helvete, men mer ut som en enslig, overmenneskelig korsfarer som skal utrydde alt som finnes der. Jeg må også innrømme at jeg ikke har lest ferdig historien enda, men kan iallefall ikke huske noe av dette Men morsomt om de klarer å gjenskape områdene og demonene som beskrives, selvfølgelig. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hehe, ja jeg reagerte også litt på at de skulle "følge historien". Den eneste måten dette spillet kan fungere på er hvis man går helt overbord og bruker kildematerialet på en svært uhøytidelig måte. Hvis de prøver å behandle Divina Commedia seriøst kommer de til å feile hardt på det punktet hvertfall. Når man tar utgangspunktet i Dante som en kriger som skal slå seg igjennom helvetes 9 ringer for å drepe Satan så er de på god vei, så jeg håper de ikke prøver å gjøre noe seriøst ut av dette. Diktet kan jo leses og tolkes på mange forskjellige måter, fra Italiensk middelalderpolitikk til kristen moralisme, men på ingen måte som en blodig actionfortelling. Det er jo selvfølgelig det som gjør at dette kan bli utrolig morsomt, så lenge de ikke prøver å gjøre det til en moderne tolkning av Dantes diktepos. At spillet likner på God of War ser jeg bare på som noe positivt. God of War har på mange måter definert denne sjangeren så det er bare naturlig at andre spill prøver å kopiere dette. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Personlig, så gleder jeg meg mer til dette enn God of War 3. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) "Dei har bygd opp kvart område praktisk talt slavisk etter korleis dei er skildra tekstleg, og har i tillegg inkludert skapningar og personar basert på skildringane i eposa frå 1300-tallet." Ja, sikkert... På samme måte som følgende filmsnutt er basert på en sann historie: Ser ikke bort i fra at det kan være et festlig spill, men å påstå at man har brukt Dantes Divina Commediae som noe mer enn inspirasjon er ren bullshit. *edit* tastaturdjevelen Endret 1. september 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Haha, morsom filmsnutt. Det er akkurat slik jeg håper de bruker den Gudommelige Komedie! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Forrige gang jeg testet spillet sa produsenten dette: – Vi ønsker at Dantes dikt skal bli levende i vårt spill. Det er jo ikke så mye som skjer i diktet, så vi har lagt inn en ny historie med action, drap og drama. Blant annet får Lucifer en langt sterkere rolle, forteller Knight. Vet ikke om det har endret seg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Gleder meg utrolig mye til spillet Synes teamet som jobber med dette har blitt et slags, "gjenbruk og utgi som et nytt velpusset spill" studio, da (om jeg ikke husker helt feil) det er de samme folka som står bak Dead Space også. Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Har fulgt dette spillet en stund og må si jeg begynner å bli imponert. Dette spillet må prøves. Finnes det noe bedre en litt vennlig demon slakting i en av helvetes 9 sirker? Endret 1. september 2009 av Zing! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dette tror jeg blir bra...gleder meg mye mer til Dante en God of War... Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Å maaaan as, nå gleder jeg meg sykt mye mer. Bra at det kommer i januar og ikke i februar som jeg tidligere hørte. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ser fram til denne ja. Håper bare release dato'n holder seg slik at vi får en god start på 2010 B) Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fin grafikk på det siste bildet Lenke til kommentar
eriku Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ser mer frem til GOW 3 enn Dante's Inferno. Men uansett så ender jeg opp med å kjøpe begge spillene. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dette og God of War 3 er himmelen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dette og God of War 3 er himmelen Da tror jeg du har misforstått ganske kraftig Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 gleder meg no sykt til Dantes jeg også, Bayonetta og GOW3 ofc.det blir nok innkjøp her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå