Craxmerax Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 I dag, da jeg slo på pcen, da kunne jeg ikke gjøre noe på skrivebordet lengre. Kan ikke høyre klikke eller merke..Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vises ikonene? Er windows oppgavelinjen borte? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Startmenyen er der, men det er ingen ikoner, men det skal det heller ikke være.. Har sletta alle snarveier, fordi jeg liker å ha det tomt der. Men fant ut nå at jeg ikke kan legge snarveier til skrivebordet og de vises ikke hvis jeg prøver å legge noen til Endret 1. september 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 EDIT: EN venn i klassen fikset det, vet ikke helt hva han gjorde.. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vil tro du hadde fjernet haken for "vis ikoner" på høyreklikksmenyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå