mcgroven Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kratos' første eventyr klar for Blu-ray. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Å jeg som nettopp bestillte God Of War 1 til min nye PS2 <_< Men flotte nyheter uansett Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fantastisk. Jeg hadde lite lyst til å kjøpe meg en egen maskin for disse to. Fikk låne en PS2 av en kamerat til slutt, men det viste seg at jeg egentlig bare dro ut søpla for han. Den virket jo ikke. Nå slipper jeg derimot å tenke på det. Wunderbar. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 For meg som gikk glipp av disse to titlene er jo dette en strålende mulighet til å prøve disse spillene. Får sende et julegaveønske i retning bruttern om dette skulle være klart til juletider =) Lenke til kommentar
Santar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nå vil jeg jo mye heller ha bakoverkompatibilitet for alle ps2 spill, så jeg burde kanskje ikke like denne nyheten, men jeg må innrømme at knivskarpe og smoothe versjoner av de første gow spillene kommer nok til å bli kjøpt ja. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 kommer også med trophy støtte:) litt artig det da, kjøper de på nytt jeg, fantastiske spill. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fantastiske nyheter. Nå har jeg begge på PS2 og bakoverkompatibel PS3, men dette må nok anskaffes uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fantastisk! Da får eg spillt disse spillene og, noe eg ikkje har muligheten til da eg aldrig har hatt ps2. Men nå, jada! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Blir garantert kjøp, selv om jeg har GoW 1 og 2 fra før. Fantastiske spill begge to! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Herlig med en samle disk. Håper Sony også gjør dette med dems andre serier som MGS Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Herlig med en samle disk. Håper Sony også gjør dette med dems andre serier som MGS Det er ikke Sony som lager MGS. Så det blir opp til andre å avgjøre. Dessuten blir MGS1 aldri det samme uten den herlige PS1-grafikken (min mening). Men det hadde vært kult om Sony eller andre hadde gjort det samme med flere gamle spill. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Awsome, da slipper jeg å styre for å få spilt igjennom GoW II på PS2-en min. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 sykt greit siden jeg bare har de på ntsc.. gamle 60gb ps3'n min var ntsc og jeg kom halvveis på 1'rn.. har 2'rn også.. Men dette skal bli kjøpt og spilt! Sykt greit å ha en release som dette før 3'rn! liker jeg godt! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Men er de verdt 549 kroner:O? Drøy pris med tanke på at det er ps2 spill... Men har jo ikke testet dem engang... Blir en ny opplevelse for meg. Decisions decisions... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå