Nimrad Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 The fans spoke and we listened. For those that recall the God of War survey conducted earlier this year, an overwhelming amount of the community suggested the PlayStation 2 experiences of Kratos be brought forth to the PlayStation 3. Thanks to your feedback, we are excited to announce the God of War Collection for this Holiday Season. Now fans and newcomers to the series can experience the epic journey of God of War and God of War II in 720p HD form. Both titles have been remastered with anti-aliased graphics, running at 60 frames per second for a smooth gameplay experience, only on the PS3 system. Additionally, the Blu-ray Disc compilation will bring the PlayStation Network (PSN) trophy support to the franchise for the very first time. This is your chance to experience God of War is its true form before the chaos of God of War III hits store shelves come March 2010. http://blog.us.playstation.com/2009/08/31/...holiday-season/ Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Veldig gode nyheter. Skaffer meg Slim i morgen og fått opp litt interessen for God of War. Siden den ikke har PS2-støtte så er dette en fin sjanse til å spille de to første før den tredje i rekken. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) kommer til å kjøpe spillene enda en gang selv om jeg har 60gb ps3 og får spillt av ps2 versjonene mine, ufattelig bra spill... bedre oppvarming til 3eren kunne vi ikke fått!! Endret 31. august 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Samme her, kommer også til å kjøpe dem på blu-ray selv om jeg har dem på PS2. Er muligens de to beste spillene som noen gang kom ut på PS2. Håper de gjør det samme når The Last Guadian nærmer seg, at de da relanserer ICO og Shadow of the Colossus på blu-ray med trophy-støtte. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 @nouse4aname: du tok ordene ut av munnen min på slutten der! Hvis det er noen spill på PS2 som bør relanseres på PS3 er det God of War 1/2 og Ico/Shadow of the Colossus! Dette blir nok kjøp ja! hvilken måned vil dette komme ut forresten? Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Skulle akkurat til å poste en link om dette fra Giantbomb før jeg så denne tråden . Men er utrolig gode nyheter dette , fikk bare spilt 1ern før PS2en min røyk for godt. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Oii dæven denne skal jeg kjøpe selv jeg har begge titlene på PS2 liggene her hjemme!!! Konge oppvarming til God Of War III som kommer til å eie!! B) Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Oii dæven denne skal jeg kjøpe selv jeg har begge titlene på PS2 liggene her hjemme!!!Konge oppvarming til God Of War III som kommer til å eie!! B) Toman, du kunne ikke skrivd det bedre Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ahhh! Fikk aldri runda nummer 2. Dette skal anskaffes. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Konge! Har jo ikke hatt noe playstation før jeg skaffet ps3, så har ikke testet de spillene. Må jo runnes før jeg setter igang med treern. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ser ikke ut til at det kommer før jul allikevel. I USA slippes samleren før jul. Det kommer ikke til å skje i Europa, bekrefter Sony Computer Entertainment Europa overfor nettsiden VG247. Edit: Kilde Spill.no Endret 3. september 2009 av mhm. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ser ikke ut til at det kommer før jul allikevel. I USA slippes samleren før jul. Det kommer ikke til å skje i Europa, bekrefter Sony Computer Entertainment Europa overfor nettsiden VG247. Edit: Kilde Spill.no Da er det bra at PS3 spill er sonefrie da ;-) Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ser ikke ut til at det kommer før jul allikevel. I USA slippes samleren før jul. Det kommer ikke til å skje i Europa, bekrefter Sony Computer Entertainment Europa overfor nettsiden VG247. Edit: Kilde Spill.no Da er det bra at PS3 spill er sonefrie da ;-) Haha. Du sier noe der ja. Tenkte ikke så langt jeg (: Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kommer nok ikke til å importere, men så lenge det kommer her før GoW3 så gjør det ingenting for meg at det ble utsatt i Europa. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hiver meg på bølgen og selv om jeg har begge på PS2 så må man bare skaffe disse to spilla til ps3 da man må skaffe seg flere trophys. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Må ha det.. Bare må ha det! Sony confirms God of War Collection for PS3 is region free. Endret 4. september 2009 av cappy Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er flott at denne pakken kommer ut, og jeg håper at dette er noe SONY vil gjøre med flere av sine serier som Metal Gear Solid f.eks. Føler på en måte at dette blir et lite plaster på såret for den manglende ps2 støtten på ps3. Nå blir denne pakken kun utgitt i USA før jul, og Europa til våren, men dette gjør ikke mye da det garantert blir kjøpt fra USA i julen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Blir nok kjøpt i våren. Lenke til kommentar
GRSonic Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Får vel nok importere denne her, da. Selv om jeg har rundet begge to (der jeg rundet GoW1 på God Mode), så vil det bli digg å spille dette igjen på PS3'en min. (: Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dette gleder jeg meg enkelt og greit sinnsvakt til... Har aldri spilt GoW 2 og trenger en oppfriskning i GoW 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå