ATWindsor Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ikke respawning i spec ops er jo bra, noen som vet om det er det i vanlig single-player? Må innrømme at jeg synes det er et av få irritasjonsmomenter i CoD4 AtW Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bare smør på flesk for min del. Dette spillet ble et definitivt kjøp den dagen det ble annonsert. Nettopp. Lenke til kommentar
El_Chinaco Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Spillet ser fantastisk ut. Håper de IKKE har gått for sånne løsninger i flerspillermodus som de vanvittig irriterende hundene Treyarch benyttet i COD5 WaW. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Spillet ser fantastisk ut. Håper de IKKE har gått for sånne løsninger i flerspillermodus som de vanvittig irriterende hundene Treyarch benyttet i COD5 WaW. Enig i at hundene er irriterende, men de kan du da i det minste drepe selv (oftest med kniv i riktig øyeblikk). Helikopteret i CoD4 krever større laginnsats for å ta ned. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Et garantert kjøp mye pga. den gode singelplayer delen, multiplayer er en bonus. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Et garantert kjøp mye pga. den gode singelplayer delen, multiplayer er en bonus. For meg er det vel heller omvendt, der multiplayer-delen veier høyere enn singlepayer-delen. Lenke til kommentar
Simpsons_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 altfor lenge til dette spillet kommer :unsure: Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg hoppet over det forrige CoD-spillet, men etter å ha lest denne sniktitten blir jeg nok pent nødt til å gå til innskaffelse av Modern Warfare II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå