Enceladus Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hvor og hvordan laster jeg ned ekspansjonene til Falout 3? Har det til steam. Edit: Games for windows meg opp i rompa!! For et sinnsykt knotete helvete! Ikke fanken om jeg betaler noe for det! Hadde de heller lansert ekspansjonene direkte til steam hadde det vært en helt annen sak! Dette oppfordrer jo til piratkopiering!! <_< Endret 31. august 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
lostone123 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvor og hvordan laster jeg ned ekspansjonene til Falout 3? Har det til steam. Edit: Games for windows meg opp i rompa!! For et sinnsykt knotete helvete! Ikke fanken om jeg betaler noe for det! Hadde de heller lansert ekspansjonene direkte til steam hadde det vært en helt annen sak! Dette oppfordrer jo til piratkopiering!! <_< Er enig med deg igrunn, hadde lyst på expansions, men så begynte jeg å knote med GFWL og da stoppa det seg selv Vurderte pirat, men det ble ikke noe av det heller, så demoralisert ble jeg Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Er det mulig å kjøpe utvidelsespakkene fysisk i butikk? Vil jeg da slippe å gå gjennom games for windows Live dritten? Endret 1. september 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er vel ikke lenge til GotY verjonen kommer? der følger jo alle ekspansjonene med forsåvidt. Men de skal vel også lansere utvidelsene fysisk, to og to om gangen eller noe? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Kjipt om jeg må kjøpe GOTY versjonen når jeg allerede har originalversjonen bare for slippe Microsoft dritten. Fatter ikke hva Bethesda tenkte da de gjorde dette! Må jo ha vært noen alvorlige summer under bordet som fikk denne avtalen i boks Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Man kan kjøpe Operation Anchorage og the Pitt i boks form Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg finner ikke ut hvor mye DLC-ene koster online i farta, men på gamezone koster det ca. 200 kr for 2 DLC-er. Det ser ikke ut som om man sparer noe særlig på å kjøpe alle DLC-ene i forhold til å kjøpe GOTY når den kommer. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 £24.99 for Game of the Year-versjonen ifølge Play.com. Sparer en del på å kjøpe den, om det ikke hadde vært for 200-kronersgrensen. Lenke til kommentar
def_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Alt DLC er tilgjengelig i butikk Operation Anchorage & The Pitt i en pakke, og Broken Steel & Point Lookout i en. koster rundt 200-250 avhengig av kvar du går. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Nå angrer jeg plutselig på at jeg kjøpte Originalversjonen Burde heller ha ventet på GOTY om den blir tilgjengelig på steam da... Noen som vet? Det er syyyyyyykt at de gjør det så tungvint for oss. Jeg vil ha alt enkelt og greit nedlastbart direkte på steam!! Dette kaller jeg elendig kundebehandling! Lenke til kommentar
DeadFriend Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 For det første kommer ingen GOTY før alle utvidelsespakkene er sluppet. For det andre er den letteste måten å få de på til PC, så trist som det er, piratkopiering. Offisielt sier jeg ikke at jeg er FOR piratkopiering av spill etc, men jeg sier heller ikke at jeg er imot :o . Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg kunne kjøpe Broken steel + The pitt på gamestop i Fredrikstad tror jeg. Tror det var gamestop ihvertfall . Endret 1. oktober 2009 av Keylar Lenke til kommentar
DeadFriend Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg kunne kjøpe Broken steel + The pitt på gamestop i Fredrikstad tror jeg. Tror det var gamestop ihvertfall . Har bare sett de til Xbox Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Min lokale GameStop (Jessheim) har begge boksene med utvideleser til PC. Med andre ord: GameStop fører utvidelsespakkene. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nå har de begynt å selge spillet m/alle utvidelser Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Du må desverre enten kjøpe spillet "på boks" i butikken, eller laste ned en piratkopi for å kunne bruke de to nyeste DLC uansett. Versjonen på Steam er horribelt utdatert (v1.1 elno) og fungerer ikke med Broken Steel og den andre, Point lookout elno. Har sendt inn klage på Steam support, men fikk ikke noe fornuftig svar. Kan ha noe med ordleggingen (Jeg må piratkopiere for å kunne spille en oppdatert versjon! Det er for dårlig! Noe i den retningen). Games for Windows Live eller noe er horribelt, fant aldri ut hvordan jeg kjøpte DLC. Så de ble piratkopiert sammen med en oppdatert Fallout 3, til tross for at jeg har det på Steam :rolleyes: Planlegger å plukke opp GOTY edition til PS3 når den kommer. Avhengig av pris selvfølgelig. Endret 11. oktober 2009 av Lars E Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du må desverre enten kjøpe spillet "på boks" i butikken, eller laste ned en piratkopi for å kunne bruke de to nyeste DLC uansett. Versjonen på Steam er horribelt utdatert (v1.1 elno) og fungerer ikke med Broken Steel og den andre, Point lookout elno. Har sendt inn klage på Steam support, men fikk ikke noe fornuftig svar. Kan ha noe med ordleggingen (Jeg må piratkopiere for å kunne spille en oppdatert versjon! Det er for dårlig! Noe i den retningen). Games for Windows Live eller noe er horribelt, fant aldri ut hvordan jeg kjøpte DLC. Så de ble piratkopiert sammen med en oppdatert Fallout 3, til tross for at jeg har det på Steam :rolleyes: Planlegger å plukke opp GOTY edition til PS3 når den kommer. Avhengig av pris selvfølgelig. Jeg har spillet fra steam. Og jeg har kjøpt alle utvidelses pakkene gjennom games for windows systemet. Har fungert helt fint. (kjøpte de aller fleste en time etter release, skjønnner ikke hvorfor folk har problemer. ) Patches automatisk med en gang det er ny patch ute. Du må ha noe feilt med spillet ditt. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Får håpe at tilleggspakkene kommer på Steam så vi kan knytte de til orginalspillet , ville vært rart hvis de ikke gjorde det Jeg driver å spiller gjennom Fallout 3 for andre gangen nå , har ikke spilt det siden utgivelse. Endret 18. oktober 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå