lorien_oj Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg kom over denne på Flickr. Notatboka til Harry Hole fra oslo politikammer funnet utafor Operaen... Enten har noen bare kødda eller så kan dette være starten på et ARG (fant ihvertfall et av navnene i notatboka på noen mystiske nettsider, let selv....). Notater og tegninger, står blant annet om det som kan virke som to mord, om Triaden og mye mer. The game is on? Lenke til kommentar
Typhoon_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg kom over denne på Flickr. Notatboka til Harry Hole fra oslo politikammer funnet utafor Operaen... Enten har noen bare kødda eller så kan dette være starten på et ARG (fant ihvertfall et av navnene i notatboka på noen mystiske nettsider, let selv....). Notater og tegninger, står blant annet om det som kan virke som to mord, om Triaden og mye mer. The game is on? Jepp, det er ARG-spill på gang. Virker kult, går an å forfølge flere spor på nettet. Sikkert ifm lansering av ny Hole-roman ("panserhjerte"). Notatboka er sikkert bare et rabbithole, tipper det er/kommer mye mer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jepp, kommer ny Nesbø-bok nå snart. Gleder meg! Noen ARG har jeg forøvring ingen interesse av, men skulle ønske jeg gadd å engasjere meg hehe. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Poster: 1Ble medlem: i går, 12:32 Poster: 1Ble medlem: i dag, 21:10 Noe er tydeligvis på gang ja. :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Vi så det samme Luremus. Håper de vil poste mer her, kanskje jeg følger med alikevel. Lenke til kommentar
Typhoon_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Enig i at den første er suspekt, men jeg meldte meg inn nå fordi jeg ble gira (forfulgte notatet om Borgny Stem-Myhre i notatboka til Hole). Har spilt ARGer før (men aldri i Norge), de beste er ganske avanserte. Synes dette virker lovende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Så kom med noen linker til hva jeg bør se på da! Ikke vær så gnien ^_^ Lenke til kommentar
Typhoon_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Så kom med noen linker til hva jeg bør se på da! Ikke vær så gnien ^_^ Nå er det plutselig kommet en "moder"-side - www.savnet-harryhole.com. Der ligger diverse tråder som kan forfølges, blant annet en mobilvideo fra YT der Harry Hole kidnappes. I tillegg bør du lese notatboka på flickr (se lenke over), samt spandere et google-søk på Borgny Stem-Myhre. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hva er ARG? <_< Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Alternate_reality_game Litt egeninnsats skader ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå