Gå til innhold

Norsk ARG på gang?


Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne på Flickr. Notatboka til Harry Hole fra oslo politikammer funnet utafor Operaen... Enten har noen bare kødda eller så kan dette være starten på et ARG (fant ihvertfall et av navnene i notatboka på noen mystiske nettsider, let selv....). Notater og tegninger, står blant annet om det som kan virke som to mord, om Triaden og mye mer. The game is on?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kom over denne på Flickr. Notatboka til Harry Hole fra oslo politikammer funnet utafor Operaen... Enten har noen bare kødda eller så kan dette være starten på et ARG (fant ihvertfall et av navnene i notatboka på noen mystiske nettsider, let selv....). Notater og tegninger, står blant annet om det som kan virke som to mord, om Triaden og mye mer. The game is on?

 

 

Jepp, det er ARG-spill på gang. Virker kult, går an å forfølge flere spor på nettet. Sikkert ifm lansering av ny Hole-roman ("panserhjerte"). Notatboka er sikkert bare et rabbithole, tipper det er/kommer mye mer.

Lenke til kommentar
Så kom med noen linker til hva jeg bør se på da! Ikke vær så gnien ^_^

 

Nå er det plutselig kommet en "moder"-side - www.savnet-harryhole.com. Der ligger diverse tråder som kan forfølges, blant annet en mobilvideo fra YT der Harry Hole kidnappes. I tillegg bør du lese notatboka på flickr (se lenke over), samt spandere et google-søk på Borgny Stem-Myhre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...