wannabelinuxbox Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jeg skal altså skrive min første feilbeskrivelse... den er til datorbutiken. varen er altså en WD 80 GB... den virker ikke mer... jeg(eller bror min ) har prøvd datalifegueard som jeg fant på www.westerndigital.com og HDD regenerator versjon 2 ellerno. Datalifegueard proget fikk jeg error i, og den rådet meg til og kontakte WD. HDD regenerator brukte 2 døgn på å komme 300 sectors(ikke 1MB engang), og da hadde den funnet 300 bad sectors og klart og reparert 3 sectors. Jeg tenkte dette ville ta flere måneder, så når det lynet som verst, valgte jeg å slå av PC'en. Jeg ser HD'en av og til (i begynnelsen der hvor alt er svart med masse hvit tekst, tror det er BIOS?) når jeg starter opp maskinen, men aldri på "min datamaskin" i windows. Før, når den virket halvveis, kunne jeg høre skrape klikke lyder fra den når jeg kopierte og flyttet på filer. under kopiering kunne den stoppe HELT opp (måtte regulere fart til 800 KB /s med "Total Copy"). den var også utrolig treig med andre gjøremål... Så hva bør eller skal jeg skrive i en feilbeskrivelse? MVH meg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Harddisk kræsj, enkelt å grett. Høres ut som at lesehodet har tatt kvelden kansje. Lenke til kommentar
wannabelinuxbox Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Harddisk kræsj, enkelt å grett. Høres ut som at lesehodet har tatt kvelden kansje. men det er vel ikke min feil? garantien gjelder vel fortsatt? jeg skrev inn serialnummeret på westerndigital.com .. der stod det at den forstastt gjalt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Kan ikke forstå at det var din skyld. hva gjør programmet? Lenke til kommentar
wannabelinuxbox Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 hdd regenerator skal fikse bad sectors... fysisk The program eliminates physical damages (bad sectors) of hard disk drive surface. It does not hide bad sectors, it really restores them! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Ja da er det nok ikke programmet hvertfall, så var nok bare disken som god natt Sist min disk kræsjet totalt bare hengte alt seg, restartet og mye hvit tekst i starten/BIOS. Lenke til kommentar
wannabelinuxbox Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 men ka ska eg skriva i feilbeskrivelse? eg ska senda ann inn te datorbutiken... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 si det som det er Du holdt med et program som sjekket for bad sectors så bare hengte disken seg etc. Lenke til kommentar
wannabelinuxbox Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 oui får prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå