mcgroven Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sjekk ut de kosmetiske forskjellene mellom ny og gammel! Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Det riktige er vel å si at den er "smallere men dypere" istedet for "Kortere, men bredere enn 360", for en som pirker litt. Skulle gjerne sett den enda mindre dyp, men kvadratiske former er skjeldent dumt. Endret 31. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Santar Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Litt snodig at Sony legger ved en playstation 2 kontroller i ps3 eska da. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Hendig tastefeil. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvordan er knapper osv på slim kontra vanlig? Vurderer svakt en PS3, men om det blir slim eller vanlig vet jeg ikke. Bare at jeg ikke kjøper brukt, -500 for prisen av en ny er for dyrt Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Hvis du mener på/av- og eject-knappene har ikke disse den samme touch-følelsen som tidligere. Begge er synlig skilt ut på sin skinnende ståloverflate og har beige/hvitt lys. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hmmms, synd, likte de knappene litt. Men vanlig PS3 er vel sikkert fortsatt i salg og om jeg bestemmer meg for det... Er ladekabelen fortsatt 15 cm lang? Og hvordan er det med bakover kompitabilitet? Har virkelig ikke fulgt med så mye på PS3, foruten ett par ekslusive spill jeg misser den litt for Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Ladekabelen er like kort, og ingen bakoverkomp. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Så, ingen PS2 spill vil fungere i det hele tatt? Hmmmz, jaja får se litt på det. Fristet litt mindre nå. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Navnet på den nye ps3en er vel egentlig ikke ps3 slim, men bare ps3? Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hm.. skeptisk, har ikke tru på den "slim" versjonen helt Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Så, ingen PS2 spill vil fungere i det hele tatt? Hmmmz, jaja får se litt på det. Fristet litt mindre nå. PS2-spill har ikke fungert på ps3 siden den aller første versjonen, det var heller aldri forventet at slim-versjonen skulle støtte det. Jeg skulle gjerne sett at det kom en versjon som støttet PS2-spill igjen, men det kommer nok ikke tilbake. hm.. skeptisk, har ikke tru på den "slim" versjonen helt Hvorfor ikke? Med mindre du har tenkt å installere linux på ps3'en din så er det ingen forskjell på dem. Lenke til kommentar
hakalaxen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Den første playstation 3 som kom ut er faktisk bakoverkompatibel. Jeg har en venn som har det. Vi spiller iblandt gode gamle spill som shadow of the colossus på den. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har fått mer trua på denne maskinen og liker den bedre nå enn da den ble annonsert. Skal ikke se bort i fra at jeg den blir et kjøp! Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvem er det dere mottar PS3 maskinen fra? Nordisk Film?? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det eneste som frister litt med denne maskinen er 120GB HD. Og det er skuffende at det fortsatt bare er den første 60GB versjonen som har bakoverkomp. Selv har jeg bare 40GB versjonen, men må si at den er iallefall enormt mye penere designmessig, og i tilegg ser pianolakken mye mer eksklusiv ut enn den plast finishen på den nye. Blir nok ikke noe kjøp før de kommer med en versjon som har bakoverkompabilitet igjen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Skuffet over Sony her, MYE styggere enn vanlig PS3. Ser jo ut som om den er fra forrige generasjon! Endret 31. august 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Synes den så penere ut nå enn hva jeg har sett av andre bilder. Blir nok kjøp av denne om noen måneder, pleier foretninger å dumpe pris som tilbud før jul eller er det bedre priser etterpå for slike varer? Kommer uansett ikke til å installerer linux, har bare noen slitte ps1 spill på loftet så bakoverkompatibilitet vil aldri være et krav for meg, og jeg bytter gladelig ut touch- til fysiske knapper om jeg får en mindre konsoll og et lavere lydnivå Liker godt det gamle designet men har blitt godt vant med det nye nå. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Synes den så penere ut nå enn hva jeg har sett av andre bilder. Blir nok kjøp av denne om noen måneder, pleier foretninger å dumpe pris som tilbud før jul eller er det bedre priser etterpå for slike varer? Kommer uansett ikke til å installerer linux, har bare noen slitte ps1 spill på loftet så bakoverkompatibilitet vil aldri være et krav for meg, og jeg bytter gladelig ut touch- til fysiske knapper om jeg får en mindre konsoll og et lavere lydnivå Liker godt det gamle designet men har blitt godt vant med det nye nå. Alle PS3 er bakoverkompatible med PS1, bare ikke PS2 Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Alle PS3 er bakoverkompatible med PS1, bare ikke PS2 Hehe nice, det betyr at jeg kan oppleve Tekken 1 igjen, skal ligge et sted i huset. Utrooolig så tregt det spillet er sammenlignet med Tekken 2. Nei du for min del så er det de nye spillene jeg gleder meg til å teste, skader ikke å få en bluray spiller med på kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå