mcgroven Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 En litt ny vri på Mario Kart. Les hele saken Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette tror jeg må kjøpes. Det kan faktisk bli et vellykket fest-spill også hvis det har split-screen støtte! Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det her hørtes jo dritbra ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kan bli veldig morsomt dette med fire stk i samme rom og spille split-screen (regner med det har det). Håper det kommer en demo senere. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Ja, spilte mot tre andre via delt skjerm. Så den støtten har Blur. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 wohoo! Endelig ett bilspill jeg også liker! Liker ikke å kjøre rett frem på en bane, må skje litt innimellom! derfor jeg er fan av burnout og mario kart.. Men dette så strålende ut! woohoo! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ble litt mer overbevist nå enn jeg var tidligere til dette spillet. Jeg trodde det var en seriøs racer, men der tok jeg feil. Virker som et morsomt spill. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette høres da fabelartig ut! Jeg er iallefall solgt! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Håper det blir med split screen...det er mye bedre enn rævaonlinemultiplayercrap Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 @ Amaranth: Ja, spilte mot tre andre via delt skjerm. Så den støtten har Blur. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Bizarre har samarbeidet tett med bilprodusenter for å lage biler som passer inn i den litt spesielle settingen i dette spillet. Hvis noen sutret over bulking, var det game over i forhandlingene. – De som ikke ville se at bilene ble skadet, ja de droppet vi bare der og da, flirer Ward. Sånn skal det gjøres! Håper og tror at bilprodusentene vil legge fra seg denne idiotien med å nekte bulking i spill. Hvordan hadde det vært hvis produsentene hadde nektet filmskapere å vise bulkede biler? Det er latterlig. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Høres festlig ut, men Activision? Skeeeptisk. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Her i gården har det blitt mye PGR3 og PGR4 de siste årene. Bizarre kan det med å lage gode bilspill. Jeg kommer til å følge godt med på hvordan det vil gå med Blur. Edit: Det skader heller ikke at spillet blir sammenlignet med en av tidenes beste bilspillserier; Mario Kart. Endret 31. august 2009 av Leflus Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Til McGroven: Kan fysikken sammenliknes med noen andre bilspill? Burnout? Flatout? Midnight Club: LA? Grafikken ser jo flott ut da! Men lurer VELDIG på om man kan modifisere bilene (skifte til større og tøffere felger, oppgradere motor osv.)? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Det er en viss drakraft i svingene, og det legges slik sett opp til heftige kollisjoner. Likevel er det ikke så ofte du må bremse voldsomt, hvis du finner den gylne linjen. Akkurat hvilket spill det minner mest om fysikkmessig er litt vanskelig å si etter så lite spilletid, med det er kanskje ikke så veldig ulikt Flatout. Lenke til kommentar
Mutanton Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Blir digg, ser digg ut:P men kjøpbart er det ikke enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå