ismo2009 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har aldri skjønt det med spillet systemet. Hvis du ser på BF2 leaderboard systemet er det mindren 1 million spillere som spiller. Men på COD4,WOW,CSS er det millioner spillere som spiller. Meningen med mange spillere, er det at spillet blir mer populær. Eller viser de hvor suksess spille dems er?. Eller er det begge deler?. Men dette er det meste jeg lurer på. Call Of Duty 4 : X-Live : 11millioner spillere PSN : 4 millioner spillere PC : usikker Hvis det er 11 millioner spillere på X-Live,betyr det at det er alltid 11 millioner spillere som spiller hver dag?. Eller er det at 11 millioner som er registrert på databasen?. WoW : 11 millioner spillere hverdag?. Eller er det bare så mangen som har registrert seg?. Mvh ismo Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) meningen er enkelt å greit å se hvor stor suksess spillet er, jo flere som spiller spillet online jo flere har kjøpt spillet og da tjener naturligvis selskapet mer og det er jo alltid bra. så ja det er i bunn og grunn som du sier å vise hvor populært spillet er og hvor stor suksess det har blitt. det hjelper også får å trekke nye spillere inn i spillet for de ser liksom at spillet er populært og dermed tenker det må være bra. så det er også en måte å reklamere på. du har vel sett alle blizzard sine der de sier "join 11 million players online" o.s.v jeg kan dessvere ikke svare på hvordan COD4 teller opp spillerne sine, men jeg vil tro det er totalt registerte. men blizzard teller sine spillere med hvor mange som betaler måndelig for deres spill. så man blir ikke telt opp visst man bare har kjøpt spillet. man må gjevnelig kjøpe gamecard for å bli telt som en av spillerne. så da er det 11 millioner spillere som betaler for å spille wow og de har då kjøpt flere gamecard eller betalt for flere månder på nettet. så konklusjonen er at antall spillere = populæritet, salg og penger så det er vel alt som er viktig å vite om det. håper dette ga noen mening og hjalp for svaret ditt Endret 30. august 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå