LucarioX Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Før hadde jeg alltid Xboxen koblet opp til PC skjermen via VGA, men i det siste har jeg kjørt den på flatskjermen i stua. Skulle bare teste noe på soverommet i sted og prøvde å koble den til PC skjermen med VGA igjen, men ser ikke ut til at det funker. Får bare "out of range" på skjermen, noen som vet hva som kan være galt? Funka alltid før... Takk Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det første som slår meg er at boxen din kjører signalene ut i en oppløsning skjermen ikke støtter, but that's a guess Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 out of range betyr at signalet som kjem inn på skjermen ikkje er støtta. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hold inne Y og trykk RT når du starter opp boksen, då skal videosettingane resettast. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Takk, det funka! Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Finnes det DVI kabel til X360? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Får sikkert signal hvis du bruker HDMI-kabel og en HDMI-DVI konverter. Er jo i prinsippet samme signalet. Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ingen dum ide. Nå kan jeg kanskje få koblet X360'n digitalt likevel! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Får sikkert signal hvis du bruker HDMI-kabel og en HDMI-DVI konverter. Er jo i prinsippet samme signalet. tror det var det som var umulig. leste det en plass. prøv google. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kan vel få HDCP problemar viss ein brukar HDMI->DVI Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jepp, tenkte ikke over det i farten. Dessuten vil du ikke få lyd, da må du kjøpe den HDMI-kabelen som er spesiallaget for Xbox, og som har egen lydutgang i tillegg til HDMI-utgangen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jepp, tenkte ikke over det i farten. Dessuten vil du ikke få lyd, da må du kjøpe den HDMI-kabelen som er spesiallaget for Xbox, og som har egen lydutgang i tillegg til HDMI-utgangen. det er kun audio klumpen som er spesiallaget. hdmi kabelen er standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå