Ghaundan Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vurderer å kjøpe meg PS3 iløpet av høsten, problemet er at jeg ikke er særlig glad i playstation kontrollen. Vet at man kan kjøpe knotter til triggerne som gjør de mer behagelig, men lurte på om det fantes tredjeparts produsenter som har laget gode kontroller? Helst noe lignende 360 sin. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Nå er dette kanskje ikke svaret du vil ha, men mitt råd er å spille en måneds tid med kontrolleren som følger med ps3n du skal kjøpe deg, og bestemme deg da Jeg hadde selv ordinær xbox før jeg gikk over til ps3, og i starten var det forjævlig, men nå synes jeg det går helt greit, selv om jeg har nokså store hender... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Per dags dato finnes det ikke "360-kontroller" til PS3. Du kan få kjøpt knotter til kontrollene som du nevner, og det gjør de utrolig mye mer behagelige å bruke. Men stikk til en kompis/elektrobutikk og prøv kontrollen der. Hvis den er så fæl som du tror, så kanskje du bør vurdere andre alternativer enn PS3? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Har brukt PS3 hos kamerater, og problemet er at det er noen ekslusive spill til PS3 og PS2 jeg veldig gjerne ville fått spilt. Og nei, ingen av de låner bort PS3'n sin ;p Det koster...rundt 3k nå sant? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333717 Denne ser ca lik 360 sin kontroll (de har en annen med luft kjøling også, men det skal litt mer til enn gaming før jeg svetter ), noen som har erfaringer? Også litt skeptisk til innebygd batteri ettersom en kamerat har en kontroll som ikke duger med mindre den lades. Endret 31. august 2009 av Ghaundan Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Også litt skeptisk til innebygd batteri ettersom en kamerat har en kontroll som ikke duger med mindre den lades. Har selv to kontrollere og har egentlig aldri støtt på noen problemer. Batteritiden virker lang [lengre om du skrur av det rumbletullet] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå