abery Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Kan noen anbefale meg noen gode flight sims/arcade? Ser etter noe med fin grafikk og gameplay. (Har spilt HAWX) Endret 30. august 2009 av Trombley<br /> Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Uhm... Flight simulator spillene? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Du må gjøre noe med emnetittel, hvis ikke så kommer moderatorene å tar deg Lenke til kommentar
abery Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Du må gjøre noe med emnetittel, hvis ikke så kommer moderatorene å tar deg shh Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kan noen anbefale meg noen gode flight sims/arcade? Ser etter noe med fin grafikk og gameplay. (Har spilt HAWX) Flight Simulator X har ganske årleit grafikk =) Ganske brukbar simulator også, men den krever en del. Ble riktig nok en del bedre etter Service Pack 1... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 du spør etter flight sim/arcade... Disse er det STOOOR forskjell i gameplay på. Ser du har spillt Hawx. Var det gameplay eller grafikk som satte målestokken der, for HawX kan jo ikke akkurat kalles en sim Er du ute etter sim, så er Lock On: Modern Air Combat det åpenbare forslaget. Lenke til kommentar
abery Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 du spør etter flight sim/arcade... Disse er det STOOOR forskjell i gameplay på. Ser du har spillt Hawx. Var det gameplay eller grafikk som satte målestokken der, for HawX kan jo ikke akkurat kalles en sim Er du ute etter sim, så er Lock On: Modern Air Combat det åpenbare forslaget. ja jeg er klar over det men jeg får meg en joystick som jeg vil teste på diverse spill, for å få feelingen:) HAWX var et bra spill, men jeg spilte det med mus og tastatur så kan ikke si noe på det Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Du kan også skaffe deg IL-2 Stumovik 1946 til en billig penge. Fremdeles det beste spillet innen ww2. Grafikken er ikke lenger all verden, men for teste ut stikka finnes det ikke noe bedre. Lock on er en av de bedre alternativene til moderne sim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå