kimbru Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jeg har bestillt et Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA - nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire jeg har et sb live lydkort liggende... Hvilket lydkort skal jeg bruke, hva er best? på forhånd takk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 De intigrerte er vanligvis dårligtst. så jeg ville ha gått for det eksterne. Lenke til kommentar
Kei Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jeg har bestillt et Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA- nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire jeg har et sb live lydkort liggende... Hvilket lydkort skal jeg bruke, hva er best? på forhånd takk Anbefaler at du bruker det integrerte på hk. nvidia Soundstorm. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 De intigrerte er vanligvis dårligtst. så jeg ville ha gått for det eksterne. grunnet dine erfaringer med en integrert lydchip på en 4 år gammel aptiva?????????? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 3 diverse hovedkort oppovertidene uten surround, ac3 etc Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har et N-force 2 kort med MCP og et Live lydkort. Jeg har begge installert og testet dem sammen. Kan fortelle deg at Live kortet gir UTEN TVIL den beste lyden. Soundstorm? hva ****** er det lissom? Live kortet gir veldig god lyd til musikk. Til spill er den også super. Jeg bruker bare to høytallere så jeg har ikke bruk for Soundstorm Lenke til kommentar
kimbru Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 ok.. men hva med cpu forbruk? bruker det innebygde mer eller mindre? skal hovedsaklig høre musikk med lydkortet via spdif utgangen til en HarmanKardon avr7000 Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Soundstorm fikk like bra score som Audigy 2 i denne testen: http://firingsquad.gamers.com/hardware/aud...orce2/page7.asp Jeg har soundstorm og et audigy, men jeg savner ikke mitt audigy etter at jeg begynte å bruke soundstorm. SB Live er nok et hakk dårligere enn soundstorm. Og cpu forbruken er meget lav sammenlignet med de andre lydkorta og bruker neppe noe særlig mer forbruk av cpu enn SB Live. Har sett en test der soundstorm brukte minst cpu kraft av dem alle. Skal se om jeg klarer å finne frem den testen, den var fra en kjent hardware side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå