ismo2009 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hallo folkens,mangen vet at X360 LIVE er bedren PSN. Men hva kan forbedres sånn at PSN kan sammenlignes med X360 LIVE. Hva er det PS3 mangler for og bli stor SUKSESS? hvis det finnes en sånn tråd før ber jeg om unnskyldning.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Eneste jeg savner er party chat, chat og game invites. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hallo folkens,mangen vet at X360 LIVE er bedren PSN. Men hva kan forbedres sånn at PSN kan sammenlignes med X360 LIVE. Hva er det PS3 mangler for og bli stor SUKSESS? Det du prøvde å si var kanskje at mange MENER at Live er bedre enn PSN. Er ikke noe jeg kommer på som Live har som jeg skulle ønske på PSN, men er noen ting jeg skulle likt. Autosyncing av trophies, mere demoer (selv om jeg alltid hater demoer). Hadde vært digg å kunne synce savegames med Sony sine servere. Også er jeg glad man ikke trenger å betale for å spille på konsollen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Automatisk synkronisering av trophies, filmer i Norge og B/C. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Savner chat funksjonen som live har, ellers er det mykje det samme. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ang PSN og Live tjenesten så er jo det så mye mer en gaming, men om vi tenker gaming så synes jeg tjenesten er like bra på begge maskiner. Men Sony burde selge PS3 med et headsett slik som MS gjør. Utenom det er det ingenting jeg savner under online gaming på PS3 som X360 har. Har begge maskiner bare så det er nevnt... Men det jeg synes kunne forbedres på PS3 er helt klart interfacet, spesielt for media som musikk,bilder og film. Jeg bruker min PS3 daglig til å se filmer og serier og kunne ønske interfacet var litt mer informativt og ikke minst penere...bilder av filmene og litt info en henter automatisk fra nettet osv. Lenke til kommentar
ismo2009 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 vilke konsoll vil du anbefale larzen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vil bare si det, først som sist, at dette er et emne som fort kan pirre noen til å trolle litt - ikke gjør det. Innlegg over streken vil slettes og de ansvarlige vil straffes. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 stemmechatten på playstation er så latterlig dårlig lagt opp at det er direkte flaut å vise til folk som har xbox.. Helsikens tull at spill-uavhengig chat ikke er implementert. å kunne ha private chatterom med sine kompiser uavhengig av hvilket spill dem spiller og hvertfall hvilket lag man spiller på burde vært et minstekrav. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 vilke konsoll vil du anbefale larzen? Vel den som har dem spillene du har lyst å spille ville jeg kjøpt.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Partychat er det eneste jeg savner Og ismo det letteste du kan gjør er å kjøpe begge konsollene så går man ikke glipp av noe Lenke til kommentar
ismo2009 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 ja,men alt jeg har lyst på min PS3 er vel Halo og Splinter Cell(bedre på xbox enn på pc). Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ps3 vill iallefall ikke forbedres ved att Halo universet kommer på den konsollen, mere oppskrytt spill skal man lete lenge etter men der hvor Sony virkelig har utviklingspotesiale må være å utjavne forskjellene som er på de ulike PSN storene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå