Gå til innhold

Hva kan forbedres på PS3?

ismo2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo folkens,mangen vet at X360 LIVE er bedren PSN. Men hva kan forbedres sånn at PSN kan sammenlignes med X360 LIVE. Hva er det PS3 mangler for og bli stor SUKSESS?

Det du prøvde å si var kanskje at mange MENER at Live er bedre enn PSN. Er ikke noe jeg kommer på som Live har som jeg skulle ønske på PSN, men er noen ting jeg skulle likt. Autosyncing av trophies, mere demoer (selv om jeg alltid hater demoer). Hadde vært digg å kunne synce savegames med Sony sine servere. Også er jeg glad man ikke trenger å betale for å spille på konsollen.

Lenke til kommentar

Ang PSN og Live tjenesten så er jo det så mye mer en gaming, men om vi tenker gaming så synes jeg tjenesten er like bra på begge maskiner. Men Sony burde selge PS3 med et headsett slik som MS gjør.

Utenom det er det ingenting jeg savner under online gaming på PS3 som X360 har. Har begge maskiner bare så det er nevnt...

Men det jeg synes kunne forbedres på PS3 er helt klart interfacet, spesielt for media som musikk,bilder og film. Jeg bruker min PS3 daglig til å se filmer og serier og kunne ønske interfacet var litt mer informativt og ikke minst penere...bilder av filmene og litt info en henter automatisk fra nettet osv.

Lenke til kommentar

stemmechatten på playstation er så latterlig dårlig lagt opp at det er direkte flaut å vise til folk som har xbox..

Helsikens tull at spill-uavhengig chat ikke er implementert. å kunne ha private chatterom med sine kompiser uavhengig av hvilket spill dem spiller og hvertfall hvilket lag man spiller på burde vært et minstekrav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...