Ghaundan Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Fikk spille litt VC hos en kamerat idag og må innrømme at jeg ble hekta, desverre vil ingen av de 2 jeg kjenner låne meg PS3'n sin så da får jeg ta det nest beste. Er det noen som vet om spill som ligner på dette? Turbasert RTS med RPG elementer. Har spilt hele UFO - After... serien, og de gamle x-com. Så, er det noen forslag eller må jeg begynne å se etter en PS3? Skal slim bli billigere enn de som er ute nå? Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Du kan jo ta en kikk på Jagged Alliance 2, Silent Storm eller Hammer & Sickle. Jagged Alliance 2 skal være meget bra (av en eller annen grunn har jeg ikke spilt det enda, så jeg kan ikke bekrefte det, du får det bedre forklart i anmeldelsene), Silent storm skal være ganske bra, mens jeg har fått inntrykket av at Hammer & Sickle er mer for "spesielt interesserte" - bugget og vanskelig . Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Valkyria Chronicles are ganske unikt, det er noe av det som gjør det så bra. Det var et høytidelig spill til PS1 som hadde et lignende gameplay, kalt Hogs of War, men det er helt annerledes på alle andre områder. Ellers har du Worms-serien som byr på en blanding av sanntid og turbasert strategi. Valkyria Chronicles 2 er forøvrig på vei til PSP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå