Joachim_F Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Her er et gjensyn med en av nittitallets ukjente perler. Les hele saken Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 The Patrician kan lastes ned her: http://www.gog.com/en/gamecard/patrician_1_2 Edit: Endret link nå som spillet er tilgjengelig på lovlig måte. - Joachim Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) 10 tomler opp for retroartiklene deres. Er skikkelig kos å lese. Jeg prøvde vel Patrician litt på Amiga for ganske mange år siden, men jeg spilte ikke nok til å oppdage at det var såå mye dybde i spillet. Snart på tide å hente ned Amiga'ene fra loftet igjen kjenner jeg... Edit: Når du først nevner Ports of call, så hadde det vært artig med en artikkel om denne klassikeren Endret 29. august 2009 av Torch Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er så enig med Torch, er så herlig å sjå gode gamle perler bli nevnt igjen. Sjølv var Patrician litt for tungt for ein utålmodig liten dass som meg når den kom ut, men kanskje det er på tide på grave den fram igjen... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Bare sånn FYI (oppdaterte også artikkelen): Patrician 1 er nå tilgjengelig hos GOG.com, i samme pakke som toeren. Så hvis noen har lyst til å ta en titt på spillet er det nå blitt 99% lettere å få tak i en lovlig kopi (og støtte utviklingen av det neste Patrician-spillet i samme slengen). Lenke til kommentar
deltoideus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg elsker retro-artiklene deres! Keep ut the good work! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Aaaah! Gleder meg til til spillet i september! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Når du nevner EIC, hvor ble av Commander anmeldelsen?? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Den kommer, men jeg kan ikke si så mye om når. Jeg lastet spillet ned på fredag, men har ikke hatt tid til å fokusere 100% på det enda, da jeg jobber med noen andre spill også. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kommer anmeldelse av firern eller? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Vi fikk aldri noen anmelderkopi av fireren, og jeg har heller ikke gått til anskaffelse av det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå