Narishma Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har nettopp installert HL2 Spørsmålet: Hvordan får jeg opp console? står at jeg skal bruke (~) knappen, men har prøvd alle knappene på tastaturet og fikk ikke opp console på noen av dem. har også prøvd å adde -applaunch -dev -tconsole på launch options Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Tror det er -console på Launch Options. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 prøvde det og, da kommer det en error og console kommer fram, men jeg får den ikke tilbake etter jeg loader spillet, kan jo ikke drive å spille med console vinduet oppe Lenke til kommentar
Materie Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Du må åpne en fil, husker ikke hvilken. Deretter må du finne ut hvor bind til console ligger i fila, endre denne til en knapp du ikke bruker til noe annet, og deretter endre filen til å være skrivebeskyttet. Ellers nullstiller den seg automatisk. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 noe mer info om det? er ganske mange filer å velge imellom... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) noe mer info om det? er ganske mange filer å velge imellom... alt du må gjøre er å høyreklikke på hl2 inne på steam og "set lunch options" også skrive "-console" Endret 29. august 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Edit: NVM! fant det ut nå Takk for svar Endret 29. august 2009 av Chronilus Lenke til kommentar
xfs Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Gå til Steam mappen din, (f.eks: "C:\Program Files\Steam\SteamApps\<brukernavn>\Half-life 2\hl2\") Og derretter gå til en mappe kalt "cfg". Åpne filen som heter "config.cfg" med notepad og bla litt nedover til deg står: bind "`" "toggleconsole" Og så bare bytt ut ` med en annen knapp EDIT: Gaaah.. To late.. Endret 29. august 2009 av Xfs Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) det funket ikke uansett, med -console i launch setup så kommer console opp når jeg går til meny, og så lenge jeg ikke lukker den så blir den der får ikke console opp uten å gå inn i meny tho, vet ikke om det er mulig. Edit: det funket allikevel!! takker for info! Endret 29. august 2009 av Chronilus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå