V. Haugen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 - Hvordan kan jeg måle mitt månedsforbruk slik at jeg finner det bredbåndstilbudet som passer for meg? Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Per H Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ser at ice ikke er nevnt i denne artikkelen, hvorfor? Jeg er icekunde og bor litt utenfor "allfarvei". Her tilbyr telenor og netcom kun edge mens jeg med mitt icemodem ligger jevnt mellom 1-2mbit. Syns det er verdt og nevne iallefall da dette er det eneste brukbare alternativet jeg har. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Ser at ice ikke er nevnt i denne artikkelen, hvorfor? Jeg er icekunde og bor litt utenfor "allfarvei". Her tilbyr telenor og netcom kun edge mens jeg med mitt icemodem ligger jevnt mellom 1-2mbit. Syns det er verdt og nevne iallefall da dette er det eneste brukbare alternativet jeg har. Hei, Ice.net har i praksis "stått stille" når det gjelder pris det siste året, og har derfor i stor grad blitt forbigått av 3G-aktørene. Vi har med Ice.net i vår siste prissammenligning,der deres abonnementsalternativer ikke kommer spesielt bra ut. Det er imidlertid helt rett, som du også antyder, at en del brukere ikke har annet valg enn å bruke Ice.net (CDMA-teknologi) på grunn av manglende 3G-dekning - og at mange av disse kundene sier de er svært fornøyd med hvordan tjenesten fungerer. Nå har imidlertid Ice.net fått ny norgessjef, så vi forventer endringer som vil komme kundene til gode i nær framtid. B) Lenke til kommentar
Gjest Arnfinn Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det er greit å vite litt om priser,men hva hjelper det,dersom en ikke har dekning. Der jeg kunne tenke meg å bruke mobiltbredbånd,er det prøvd med,mobil til Pc,Var en hastighet på ca.300kb. Moden til Pc,ga ingen signal,begge med Telenor.Det er vel bare to,Telenor og Net-Com som har mobilnett, hvem skal en da velge. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Det er greit å vite litt om priser,men hva hjelper det,dersom en ikke har dekning. Der jeg kunne tenke meg å bruke mobiltbredbånd,er det prøvd med,mobil til Pc,Var en hastighet på ca.300kb. Moden til Pc,ga ingen signal,begge med Telenor.Det er vel bare to,Telenor og Net-Com som har mobilnett, hvem skal en da velge. Da kan Ice.net være et godt alternativ. De bruker CDMA-teknologi i stedet for 3G, en teknologi som bruker lavere frekvenser og som derfor gir bedre dekningsgrad. Sjekk dekningskartet til Ice.net her: http://www.ice.no/Dekning.aspx B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg