audun.g Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Lurte på hvor stor norsk oppslutning dette spillet har. Jeg spiller det sammen med et par kompiser og storkoser meg. Tenkte jeg kunne lage denne tråden om til en diskusjonstråd om det faktisk finnes folk på dette forumet som spiller spillet Jeg spiller på PVP/RP server Venekor(som snart merger med Nagafen PVP). Mainen min heter Cion. (Vil også nevne at spillet har forandret seg masse siden launch og har blitt et mye bedre spill i mine øyne) Endret 28. august 2009 av audunaudun Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 det er en lignende tråd litt lengere ned på siden Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) det er en lignende tråd litt lengere ned på siden Damn. Jeg søkte jo etter det... Skjønner ikke hvordan jeg kan ha oversett det:S Uansett er meningen med denne tråden å kartlegge hvor mange på dette forumet som spiller eq2:) Endret 28. august 2009 av audunaudun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå