Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg skal også ha dette. Jeg bestilte bare den vanlig versjonen, synes ikke jeg hadde noe behov for det som var i innholdet. En walkthrough kan jeg finne hvilken som helst sted på nettet om jeg har behov for det. Er 2'ern vanskeligere eller lettere enn 1'ern? Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Bestod av en 80 siders walkthrough/artbook, soundtrack og et downloadable custome. Gav 599 for det, syntes det var ganske billig Er nok samme som den jeg venter, hvilken butikk hadde denne? Jepp, 599 er bra for collector's. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg skal også ha dette. Jeg bestilte bare den vanlig versjonen, synes ikke jeg hadde noe behov for det som var i innholdet. En walkthrough kan jeg finne hvilken som helst sted på nettet om jeg har behov for det. Er 2'ern vanskeligere eller lettere enn 1'ern? Joda, en walkthrough er strengt talt ikke nødvendig. Men det var som sagt eneste collectors edition de hadde i byen (ikke vanlige) så da ble det den. Toern av sigma er nok mye lettere enn eneren, hvertfall på letteste og normal. Til lyon: kjøpte den på en butikk som heter GAME på roseby i molde. Trodde selv at collectors edition var exclusive til hmv i england, så ble litt overrasket ^^ Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Heldig der da:) Lenke til kommentar
Xaer_ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Synes det blir tullete å snakke om at NGS2 er så "MYE lettere" enn det NGS1 var. Skal innrømme at det er stor forskjell mellom Warrier og Mentor (der det blir vel aggressivt med sverd-stikk og kamikaze-bombere) i NGS2, men ellers rimelig likt på normal som er den modusen jeg ser for meg de fleste vil spille på. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor er det tullete? Er mange grunner til at det er lettere. Regenererende helse etter hver kamp, full helse på save statuer, gratis våpen upgrades - noe som betyr at du så og si kan bruke alt du tjener på helse items om nødvendig. Jeg snakker nå om acolyte og warrior. Mentor har jeg bare prøvd på demoen. Mentor er lettere på NGS enn det er på NG2 på 360. Det er nok ikke vanskelighetsgraden for "folk flest" Lenke til kommentar
Xaer_ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor er det tullete? Er mange grunner til at det er lettere. Regenererende helse etter hver kamp, full helse på save statuer, gratis våpen upgrades - noe som betyr at du så og si kan bruke alt du tjener på helse items om nødvendig Beklager, det var dumt å si tullete. Mener bare at dette gir en bedre spill-opplevelse uten at hver enkelt utfordring er noe enklere av den grunn. I første Sigma måtte en drive farming for å få penger nok til å kjøpe nok oppgraderinger og health-vials osv for ikke konstant ligge med halv tank på liv å slite med neste utfordring fordi en allerede er ute og sykler Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, om du mente det sånn så er vi enig ^^ Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Rundet spillet i går, var veldig bra! Grafikk: ikke mye å utsette her, ser meget bra ut. Eneste som er dårlig er at det er litt screen tearing, men ikke så mye at det ødelegger noe. Gameplay: stort sett likt ninja gaiden 2 på 360. Litt færre fiender i gangen, mindre prosjektilspam (yey) og nye våpen/characters/bosser. De nye characterene er integrert på en bra måte i campaignen og har alle sin egen spillestil, dog har de ikke spesielt lange missions. Det er også lagt og fjernet bosser/våpen. Stort sett er forandringene positive, men savner spesielt en ting, noe jeg ikke skal spoile. Det er også nytt at du bare kan oppgradere ett våpen hos blacksmith i gangen. Det er ikke ved hver eneste statue, men ett par ganger fra og med andre brett. Du kan ikke oppgradere ett våpen til level 3 med en gang, ettersom det er låst. Må vente til 10. brett før du får lov til å oppgradere det første våpenet til level 3. Level 1 våpen har også flere moves enn det hadde før, for eksempel kan du ta izuma drop med lvl 1 dragon sword. Dette er vel en fordel for vanskelighetsgraden ettersom du kan bruke alle pengene på healing. Crystal skulls (hemmelige hodeskaller) vil gi deg rabatt hos smeden og det er derfor lurt samle disse. Hodeskallene blir med over på neste game (selv om du hopper opp i vanskelighetsgrad), noe som gjør at du begynner med en ganske heftig rabatt hos smeden. På warrior endte jeg opp med over 350 000 essence, men jeg kjøpte ikke et eneste helseitem. Skulle derfor ønske man fikk lov å kjøpe upgrades på våpnene, da jeg ikke hadde noe å bruke pengene på Testet også halve førstebrett på path of the mentor, og daua faktisk bare en gang (som var min egen feil) i motsetning til på ng2. Er fint lite incindiary shuriken spam, noe som er veldig bra. På ng2 på xbox blir du jo spamma og "voldtatt" i hver eneste kamp. Edit: Du kan ikke lengre se "karma" gjennom campaign og får heller ikke noen rating etter hvert brett, noe jeg synes er litt synd, da dette var ganske kult. Når du runder spillet får du noe som heter "karma-attack" i hovedmenyen, som gjør at du kan spille det brettet du vil (chapter-select skjerm) og prøve score mest mulig karma. Endret 3. oktober 2009 av Oxidia Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) La deg til på PSN jeg Oxidia. Ikke noe i posten i dag heller, sikler snart etter å spille. Må dra 7 mil per vei og betale 599kr for å kunne spille i helga, er det verdt det? Regner med Hmv eksemplaret mitt er på plass mellom mandag og onsdag. Den butikken jeg tenker er faktisk GAME og de hadde Collectors edition til 599 de også Ingen andre spillbutikker eller elkjøp ol har spillet, av de jeg har ringt til. Endret 3. oktober 2009 av lyon Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, det var ganske mye strev for å få tak i spillet ja. Vet ikke om det er verdt det for noen få dager da, men ettersom klokka er 4 har du nok allerede bestemt deg ^^ Var samme her i byen; elkjøp, expert og elprice hadde det ikke i sortimentet sitt engang.. Hva du gav for collectors edition hos hmv da? Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tok til fornuften og venter. Spillet ble trekt til 402 kr med kursen da. Men blir vel litt i toll så totalt rundt 600 kanskje. Viste ikke at Collectors kom til Norge jeg heller:S Ellers hadde jeg vært en lykkelig eier i dag:)Vi må prøve litt team missions en gang da, men kommer nok til å konse på historien og vanskelighets gradene der først. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Var nok lurt det ja. Er med på team missions senere engang ja! AI-en duger på acolyte missions, men ikke noe spesielt mye mer =P Endret 3. oktober 2009 av Oxidia Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 AHHHHHH, treige rotter, ikke noe spill enda. Hvorfor akkurat med dette spillet! Skulle ikke forhåndsbestilt.. Lenke til kommentar
Whizpy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kjøpte meg Ninja Gaiden Sigma II på fredag (DA FANT JEG DET ENDELIG I TØNSBERG! ) Synes det er utrolig morsomt og kult. Men det er EN ting jeg savner veldig og det er andre å spille det med (/sadface), så hvis noen har lyst, bare legg meg til på PSN ^-^ PSN ID: Whizpy Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kjøpte spillet i dag for 409 kr. Byttet inn Bionic Commando for det på Game. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har bestilt dette via Play.com. Det har fortsatt ikke kommet. Kjipt... Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har spilt gjennom chapter 6 nå og er på chapter 7. Spiller på acopolyte eller hva det nå heter men synes det er grei vanskelighetsgrad. Må bare si at det er forferdelig mange bosser og likte spesielt godt den Empire Statebuilding bossen Ellers så var gameplayen og storien til Momiji overveldende. Likte den svææært godt! :o Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Oxidia, bare et spørsmål... Lurer på hvor mange chapters det er i spillet, og om "The path of the Warrior" var vanskelig. Isåfall hvis den ikke var det, hvilke angrepstyper bruker du mest, spesielt på Ryu da og hvilket våpen? Hadde vært kult med noe feedback her Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har runnet spillet på Master Ninja vanskelighets graden. Mitt beste våpen da var Lunar og dens UT 2; lade trekant, men man lager en halv-sirkel på analogen før man lader. Det er er angrep som tar vanlige fiender som oftest ut på ett "hit" også første delen av den.. Lær definitvift å bruke Izuna Drop, med de forskjellige våpnene (mange er like), lær også andre komboer så de sitter i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå