Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma 2 tråden

cuberen

Anbefalte innlegg

Noen som gleder seg til denne nye versjonen av Ninja gaiden 2 og kun til PS3?

Spillet har som sin største nyhet: Online coop :D

-4 karakterer å bruke: Ryu, Ayane, Momiji og Rachel.

-Nye tilleggshistorier for hver nye karakter i historie moduset.

-Par nye våpen og nye bosser også for Ryu sin del.

Se og hør mer her: Ninja gaiden sigma 2 preview GT

Morsom reklame for spillet, der det fokuseres på pupper:P

Jeg har spilt Ninja gaiden 2 helt utrolig mye, men jeg skal ha dette uansett og har alerede forhåndsbestilt special edition fra HMW.

Endret av lyon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Demo kan kan nå lastes ned fra japansk PSN og US PSN fra 24 sept.

Syntes grafikken var rimelig lik 360 versjonen, skal sjekke nærmere siden er en stund siden jeg har spilt det på 360. Det kommer noe lilla greier ut av findene nå, ikke rødt blod og gørr som det var i 360, kanskje litt plagsomt, men man glemmer det fort i kampens hete. Ryu har et nytt tungt våpen som jeg syntes var helt ok, ikke noe mega nytt men funket bra. Ayane var ikke noe wow, helt grei å bruke (bedre enn rachel fra sigma 1), dog slår ikke Ryu for 5 flate øre. Team Missions var morro, men blir nok enda kulere med ekte partner over coop online. Gleder med til jeg får Special Edition i postkassa!

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Ahh. Dette blir stort. Som "veteranspiller" hadde jeg ingen forventninger til NGS1 da det dukket opp på ps3, men prøvde en demo og ble frelst. Ninja gaiden sigma er rett og slett noe av det mest spillbare jeg noensinne har prøvd på noe format. Etter én gjennomspilling tok det ikke lange tiden før jeg måtte begynne på ny for å oppnå bedre resultater per level. Ekstremt bra "kamp- og interaksjonsfysikk" og veldig morsomt, over-the-top design med absurde bosser. Samt veldig bra musikk og stemning, faktisk. For meg fremstår NGS nærmest som et gjenoppstått "The last ninja" til C64, så kan hard-core fansen gråte alt de vil!

Lenke til kommentar

Testa demoen nå, og er ganske fornøyd :D

Grafikken er helt klart litt skarpere enn på 360, men litt mye tearing, satser på at det går vekk om man skrur ned til 720p. Gameplayet er mer eller mindre identisk, men mye mindre gore og synes det var vanskeligere å delimbe folk :p

Testa ut mentor også, og det virker som spillet er mindre "cheap", iaffal ble ikke jeg bombardert av explosive shurikens slik som på 360 versjonen.

Noen som hørt noe om campaign lengde på de nye charsene? Ayane Momji Rachel? Har spilt NG2 til døde på xbox, så gleder meg mest til de nye missionene.

Alt i alt ser det veldig bra ut, og jeg gleder meg til det er i hus :)

Lenke til kommentar

Sixaxis' funksjonen var artig den.

Ok nå har jeg sammenlignet begge, og kunne se de med et knappetrykk fra hverandre på fjernkontrollen.

Faktisk litt forbauset. Da jeg trodde og håpet PS3 ville være kvassere. Men som mange andre multiplatform er 360 versjonen klarere kontra PS3 som er mer foggy. Det er ganske mye deiligere å henrette på 360 pga det ser bedre ut med blod enn lilla-greier. Det som var enda mer plagsomt, er at på PS3 så faller ikke hodet av, det er forsatt der..! Ryu ser dog litt kulere ut på PS3 med pittelitt større triceps og grønne øyne kontra vanlig brune:P Kamera var bedre på PS3 mer oversikt med kamper i korridorer, der hvor 360 var klønete i blandt.

Aner ikke lengde på damene, men de er vel i bunn å grunn bare sidehistorier og vil da nok ikke bli særlig lengre enn Rachel sin i Sigma 1. Men jeg bare tipper:)

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Driver og spiller NG1 nå om tiden,synes det er ganske fett enkli,det kunne vært litt enklere og de kunne ha lagt inn slik når man vil quitte og loade så må man ikke dø 2ganger og så loade. Synes det er teit enki.

Men jeg skal deffinitivt kjøpe NG2. Ser ut som litt mer kombosystem,hværtfall på Ayane.

Lenke til kommentar

Det kan virke som den europeiske versjonen av Sigma 2 blir enda mer sensurert enn Sigma 2 allerede er.

I den japanske demoen er avkuting av hoder på menneskelige fiender borte. Det ser ut som Hodene forsvinner i en sky av lilla "blod", men en ser at hodene fremdeles er der.

Dette skal visst ikke være tilfelle i den Amerikanske versjonen av spillet.

Ninja Gaiden Sigma 1 var også hodeavkutting sensurert vekk i den japanske og europeiske versjonen.

Sigma 2´s europeiske utgave får også bare 16års grense, ting tyder derfor på at hodeavkutting også vil være bote i den Europeiske versjonen.

Skikkelig skuffende dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

GT har fått opp review nå.

Kan ikke påstå at jeg har mindre lyst på spillet nå. Virker som at nedtoningen av volden og vanskelighetsgraden oppveies av de andre forbedringene og det nye innholdet. Samtidig blir det kanskje mulig å få lov å spille selv om det befinner seg mer uskyldige sjeler i samme rom som TVn. At de appellerer til et bredere publikum er heller ikke nødvendigvis negativt.

Flere fans -> Mer pæng -> -> -> -> -> NG3??

Lenke til kommentar

JEg testet demoen for noen dager siden,jeg må si det var alt for enkelt i forhold til NG1. Jeg digga sickla til Ryu enkli,synes de var de råeste våpenet. Det tunge våpenent syns jeg var litt for tregt,clawsa funker fett mot kjappe fiender. Sybes det var morsomt og spile ayana pga ho hadde noe ganske syke komboer

Men jeg skal så helt sykt ha NG2 når det kommer ut.

Lenke til kommentar

Hadde forhåndsbestilt det på gamezone, men så at det sto at de ikke fikk det inn på lager før den 16.10. Så gikk dermed ut og leitet gjennom samtlige butikker her i byen. De 3 første hadde det ikke og den fjerde hadde collectors edition, så kjøpte det lett.

Har spilt rundt halve spillet på path of the warrior nå, og jeg storkoser meg. Det er lenge siden jeg har spilt et spill 5-6 timer i strekk uten pause :p

Det er MYE lettere enn ninja gaiden 2 (noe som sikkert er ett pluss for mange). Warrior på ngs2 er enklere enn acolyte på det orginale. Det er slutt på "cheape" moves og det er lite prosjektilspam.

Dersom du er noen lunde interessert i action spill, så løp og kjøp. Dette er noe av det beste og kuleste jeg har spilt på lenge!

edit: gamezone hadde tydligvis fått det inn på lager alikevel, stod at det var sendt >_<

Endret av Oxidia
Lenke til kommentar

Jeg venter på colloctors edtion fra HMW. Hva består collectors edtion av hos deg? og hva måtte du gi for det?

Jeg ble irritert av å ikke få det i dag, så gikk jeg til byen for å sjekke, men ingen hadde. Veldig plagsomt. Hvis det ikke er her i morgen, blir jeg kanksje nødt å dra til nabobyen for å svi av 600 kr just for some days of playing. Jeg takler ikke å vente på min beste spillserie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...