wannabelinuxbox Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 heihei folkens! jeg har ett lite problem. Jeg skal sende inn en ødelagt harddisk, men de jeg kjøpte den av fins ikke lenger tror jeg. Jeg finner ikke siden deres. Jeg har alle ordre bekreftelses mailene osv... virker linken hos dere? http://www.datorbutiken.com/ ---- www.datorbutiken.com jeg har nettopp lest masse dårlige erfaringer om de... stemmer det? noen forslag om hva jeg bør gjøre? Harddisken er en western digital 80 GB... MVH frustert harddisk bruker? Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Slapp av, nettet er delvis nede akkurat nå pga endel lynnedslag på østlandet. De jobber sikkert med å fikse problemene. Jeg kommer heller ikke inn på mange sider, spesielt utenfor norge. Prøv igjen i morgen og se om det er blitt no bedre da Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Tja, den er vel ikke akkurat forsvunnet da... Datorbutiken Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Trodde nesten dem hadde blitt nedlagt nå! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Trodde nesten dem hadde blitt nedlagt nå! Hehe Tror nok ikke det er noen overhengende fare for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå