mcgroven Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Våre største minner fra Europas viktigste spillmesse. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Lasse Lervik, du fikk vel ikke med deg at det er annonsert en ny ekspansjons pakke som Digitalmindsoft holder på å utvikle? Spillverket.no var da meget fornøy med intervjuet i 1C Company standen. Spillverkets.no Intervju om Men of War A4 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Det gjorde jeg, og vi har en god del mer informasjon om den (som heter Heroes Badge). Dessverre ligger det forholdsvis langt bak i køen enn så lenge, da det ærlig talt ikke var særlig spennende. Artikkel kommer, dog! Endret 28. august 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tror Spillverket sier det er verdenseksklusivt, siden de sikkert var først ute med en artikkel. Men de er ikke den eneste siden da: Bit-Tech.net Samt, det ligger en Youtube video om presentasjonen til Men of War A4/Heroes Badge: Men jeg kan si meg skuffet med publisiteten rundt Red Tide. Offisielt, så har de ikke en utgiver i Europa, mens Aspyr vil være utgiver i USA. Lasse, hva er dine tanker om Heroes Badge? Eller må jeg/vi vente til artikkelen? (Om det var det jeg tydet ifra at det står i køen.) Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Presentasjonen av Heroes Badge var forholdsvis kort og tilnærmet identisk den du ser på Youtube-videoen der, så jeg vet ikke om jeg har så mye å si før artikkelen kommer Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hehe, gleder meg ^_^ Jeg vet ihvertfall at DMS vil lever varene. Laglederen på projektet, Chris Kramer (Mest kjent som Instinct på DMS forumet) gjorde store fremskritt under moddingen av Soldiers: Heroes of World War 2. Det var egentlig det som gjorde at han kom i den posisjonen han er idag. (Ihvertfall 1 av grunnene) Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Eg vann så hardt at eg ikkje kunne gjere noko anna enn å sleppe ut eit brøl, og kaste knyttneven i lufta. haha, you just made my day Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Haha, tok Sony en ny PS3 (Slim) og hadde glemt og oppdatert den? Lolz. Stakkars TST som ikke fikk bli med. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 supergøy med et slikt innblikk der dere ikke bare skriver om spillene men deres egne tanker og hvordan dere opplevde messa... stå på folkens mer av dette Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Flott oppsummering av en fantastisk og overraskende bra spillmesse! Syntes bloggene hvor dere forteller deres opplevelser uten kontrollen i hånden under messen er utrolig morsomt å lese om, og det må dere fortsette med! Men hvor er bildekarussellen med bilder av fete stands og booth babes? Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Må si meg UTROLIG imponert over Bioware her; - SW: The Old Republic - Mass Effect 2 - Dragon Age Ved siden av Valve, må Bioware være den utgiveren som DESIDERT står for den mest imponerende rekka av spill og utgivelser. OG at de klarer å balansere 3 så store prosjekter samtidig? Helt sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå