Joachim_F Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 MMO-storsatsningen Aion lanseres 25. september, men du kan teste det tidligere. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hm. Det har vært så mye skriveri om dette spillet at jeg var lei av det for tre måneder siden, men man får kanskje benytte sjansen til å se hva alt oppstyret er om. Lenke til kommentar
Aeterne Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Får man 2 dagers forsprang hvis man forhåndsbestilte på Steam? Lenke til kommentar
Ramusama_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Får man 2 dagers forsprang hvis man forhåndsbestilte på Steam? 5 Releas 25, Headstart 20 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Laster ned nå, 50% foreløpig, grei nok hastighet, ligger jevnt på ~500kbps. Men damn, over 9 GB for en demo er vel litt drøyt men nå er det vel sikkert mulighet til å fortsette etter testinga også.. Blir morro og prøve -x- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Lastet ned denne jeg også, da en kamerat som har spilt den kinesiske betaen sa spillet var veldig bra. Problemet er at jeg ikke får laget noen konto på NCSoft sine sider. Får "A general error has occurred." uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Primo Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Men damn, over 9 GB for en demo er vel litt drøyt men nå er det vel sikkert mulighet til å fortsette etter testinga også.. Det er ikke en demo det er fullversjonen 8) Karakterene blir slettet etter åpen beta. Du må lage nye når headstart starter den 20. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 bestilte meg dette på den siste betaen jeg.og tru meg det er verdt.men gleder meg no sykt til den 20'e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå