laneZ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hei! Trenger en anbefaling av HK til overklokking ? Pris 1000-1500 Kr. Vis jeg får noe MYE bedre for et par hundre kr mer så si ifra. Da går det. Lenke til kommentar
espinoza Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Gå over til AMD, og kjøp f.eks. Abit NF7 hovedkort. Da kan du overklokke. Dyrt er det ikke heller. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 AMD eller Intel må jeg bare spørre om da... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Gå over til AMD, og kjøp f.eks. Abit NF7 hovedkort. Da kan du overklokke. Dyrt er det ikke heller. Det er dyrere å kjøpe nytt hk og cpu enn bare hk da, dessuten så, tro det eller ei, kan du overklokke en Intel og. On topic: Jeg veit at Abit IC7 klokker bra, Jeg kunne altfor enkelt ha klokka opp min 2,53 opp til 3,3 men min stopper på 3,1 p.g.a. dårlig vifte, jeg angrer heller ikke på kjøpet av IC7 selv om det er uten gigabit lan og har "bare" 2 s-ata tilkoblinger i forhold til IC7-G. Jeg hadde valgt IC7 igjen om jeg måtte. Jeg kan da med andre ord anbefale Abit IC7 hvis gigabit lan osv er ønskelig så fyrer du Abit IC7-G. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 IC7-G om du kan grave frem litt mer penger Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Takker Hvor mye tror dee jeg får kjørt opp CPU'en min med dette HK og BlackMist kjøler med AS 3 pasta ? Og hvor mye kan jeg kjøre RAM'en på og ? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Akkurat det spørsmålet blir stilt hver gang og samme svar får man og. Du må bare prøve deg fram det er ingen fasit innen overklokking.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå