Joakim vas Normandy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hmm, blir dette noe bra da? Lenke til kommentar
brukes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hmm, blir dette noe bra da? Dette kan bli et av de beste spillene noensinne! Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hmm, blir dette noe bra da? Det er jeg 100% sikker på TLAD var glimrende, men denne balladen blir enda bedre! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Fikk mail fra gamezone idag at det var på vei, så da ligger det i postkassa imorra samt nytt rockband tromme sett og rock band 2! blir en bra helg det her! gadd aldri laste tlad siden gta 4 cden min er fucked:/ men trenger den heldigvis ikke nu! Bare håper xboxen funker igjennom det her og ikke fryser alt, tror sannelig jeg må få den på reperasjon! Endret 28. oktober 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen som vet hvilket klokkeslett det havner på marketplace? Regner egentlig med at de følger EST (UTC -5) men man kan jo håpe på 01:00 norsk tid. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kommer i morgen, det gikk fort faktisk. Da blir det og sette beina høyt og lyden høyere. Gleder meg! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 TLAD kom ut sånn i 9-tida sist, hvis du da gikk inn på GTA IV sin "nedlastingside" og så trykka på Most recent fikk du se den. Folk spørte meg hvertfall veldig om hvordan jeg fikk spilt TLAD når det ikke var på marketplace. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kult. Det skal jeg holde øynene oppe for. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 noe sier meg at jeg ikke kommer til å klare å la være å handle inn episodes from liberty city selv om jeg har forza og borderlands å gjøre meg ferdig med... Synes GTA4 ble litt seriøse greier, vil ha leking jeg, så Gay tony blir nok en positiv overraskelse håper jeg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Gleder meg til i morgen. Ser ut som om sandkassen vi har ventet på endelig kommer! Skal bli bra å se om de har optimalisert motoren på noen måter, nå som fallskjermhopping er tilgjengelig. Så forøvrig ut som om det var en god del motion blur på noen videoer jeg så. Det kan jeg like! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Akkurat samme posisjon er jeg i. Jeg har både Forza 3 og Borderlands å henge fingrene i, men jeg tror ikke jeg kommer til å klare og holde meg igjen med å kjøpe Gay Tony. Ved neste lønning er det uansett for sent, for da vil jeg sitte med Moder Warfare 2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=pPdmCL8f4P8&feature=fvst Jeg er blandt dem som ikke klarte å like GTA IV så jeg bryr meg katta om tilleggspakker. Helt til de kommer med slike reklamer. Jeg ler meg ihjel. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ute nå, 1,87GB, 1600. Laste ned, gå med bøsse, spille GTA! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nydelig! Kaster meg over Xboxen og laster ned med en gang! Lenke til kommentar
skavanker Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som ser det på nedlastings lista, jeg finner det ikke der på "most recent" eller noen annen plass. Like før jeg må stikke bort å kjøpe cden til 150kr mer. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 den ligger værtfall på games Add-ons Lenke til kommentar
skavanker Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Takker og bukker det lå ikke inne på markedplace i selve spillet så jeg freaket litt ut der en stund. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er på nedlasting nå! Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå