Filmvenn Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Første bildene fra den kommende DLC-episoden av GTA IV, "The Ballad of Gay Tony" er sluppet ut av Rockstar og de røper at det kommer en trailer til episoden på tirsdag. Så et mission ala "Stowaway" i San Andreas eller rett og slett noe random? http://www.rockstargames.com/news/2009/08/...coming_09.01.09 Endret 8. oktober 2009 av Maury Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Herlig! klarer knapt vente her jeg sitter! Dette blir så utrolig sinnsykt mega super drit fett (innbitt gta fan). Håper de klarer og gå litt "tilbake til røttene" i denne episoden, det ser jo og høres iallefall lovende ut. Håper fallskjermen kommer, da blir det skydiving fra diverse skyskrapere ja Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Håper denne utvidelsespakken gjør at jeg kan spille som Niko med de nye radiokanalene og de nye kjøretøyene, evt fallskjerm. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Awesome. Gleder meg til dette, må få rævva i gir og kjøpe den første pakken og. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 32'' TV på mandag og trailer på tirsdag. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Var det ikke slik at dette skulle komme på disc sammen med The Lost And Damned nå i år? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Jo? Fremdeles 19 oktober release på Lost And The Damned og The Ballad of Gay Tony på disc. ______________________________________________________________ Nye bilder, med litt mer "variasjon" Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Herregud, dette ser jo fantastisk ut! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Fett! Jeg runda nylig The Lost and Damned, og du verden for en tilleggspakke det er! Rockstar holder så høy kvalitet at dette kjøper jeg uansett F Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Den parachuten på coveret der, under helikopteret! Ja da er det fastslått mener nå jeg, her blir det basejumping for alle penga Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) TRAILER! http://www.gamersyde.com/stream_grand_thef...r-12694_en.html Eller her: SPOILERS: - Dance musikk - Cagefighting - Fallskjermhopping - Nico Bellic! (1:10 inn i video) Elskar måten dei flettar historiane i saman. Var akkurat likt i TLAD. Fantastisk. Nokon andre som elskar Microsoft for å ha punga ut no? haha! Endret 1. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Liker nye våpnene: AA-12 en hel-automatisk hagle P90 en herlig maskinpistol Låta i traileren har jeg hørt før flere ganger, hvertfall en remiks av låta. Noen som vet hva låta heter? Håper at det blir bringet inn ny elektro på soundtracket til The Ballad of Gay Tony også. Kanskje artister som Hot Chip elns. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Liker nye våpnene:AA-12 en hel-automatisk hagle P90 en herlig maskinpistol Låta i traileren har jeg hørt før flere ganger, hvertfall en remiks av låta. Noen som vet hva låta heter? Håper at det blir bringet inn ny elektro på soundtracket til The Ballad of Gay Tony også. Kanskje artister som Hot Chip elns. Sangen heitte "Pjanoo" og er laga av Eric Prydz. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 omg "MÅ HA" nesten så jeg vil kjøpe 360 bare fordi det ikke kommer på ps3 :S Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Møt (Gay) Tony Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Weazel News Report! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 omgomgomgomgomgomgomg!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Leser på den news-tickeren i den filmen der, der står det "Vinewood still relevant, says awards show" .. hmmmmmmmmmmmmmmmm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå