Jo-Remi Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Heisann Gamere! Jeg har gitt ut et Retro-Adventure spill, som er i likhet med Bubble-Bobble! Her er linken: Dungeon Chaos Her kan dere laste ned spillet: Download Dungeon Chaos Her er hjemmesiden min for nyheter og oppdateringer: Roflgames Skjermbilder: Spillet har: + 2 Spiller Modus + Mange våpen å velge mellom + Rask action mot mange fiender + 3 Utfordrende Bosser + Musikk utført av kjente musikere som Lasse Gjertsen og Stian Olsen Rate og kommenter gjerne med deres forslag til forbedringer, som Norsk Game-designer som skal klare seg i verden, trenger jeg all den støtte jeg kan få av dere:-D Enjoy!!! Hilsen Jo-Remi Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Synes det var veldig kult. Jeg kom til den røde bossen med et kule som hode(den i det midterste bildet). Han var veldig vanskelig, har du noen tips for å ta han. Synes bevegelsen i spillet føltes veldig bra, og fiendene var artige å sloss mot. Jeg var veldig forvirret i begynnelsen før jeg skjønte at man kunne trykke F1 for å få en liste over kontrollene. Kanskje det er innlysende om man spiller mye retro-spill. Men jeg synes det til en hver tid burde stå ”Push F1 for help” på skjermen. Skjønte heller ikke at jeg måtte sette meg på stolen første gang jeg var i matbutikken. Jeg synes også at man automatisk burde starte med SP og kanskje en granat når man dør. På den måten kan man eksperimentere litt med de ulike angrepene uten at man føler at man sløser penger. Det var gøy, tror jeg skal prøve det en gang til i morgen. Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 @NordicGamer Gode forslag, skal prøve å gjøre slike ting litt mer tydelig:) Tenker jeg skal legge en blinkede pil til stolene, og bra du la merke til at SP'en ikke kom tilbake etter at man mister et liv, man skal nemlig alltid starte med 10SP. Skal fikses fortløpende. - Tips til Bloodcoil Bossen: +Skyt ham i øyet, der tar han mest skade. +Øk Power, ved å spise i Resturanten. +Fullfør brettene før Bloodcoil med Winggun, og når man har kommet til bossen, trykk back-space, eller bruk den grønne teleporteren for å komme tilbake til butikken. Da kjøper du Minigun igjen, og bruker Fireball på bossen. Sku ta knekken på ham tenker jeg;) Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ser fett ut. Skal definitivt teste ut. Kult at det finnes spillkodere på forumet her! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ser bra ut, og gode ratings! Testes ut as we speak. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kom meg forbi øyemonsteret. Nå er jeg på neste(siste?) boss. Veldig artig. Hvis du vil kan jeg skrive et blogginnlegg om spillene dine på spillutvikling.org. Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Kom meg forbi øyemonsteret. Nå er jeg på neste(siste?) boss. Veldig artig. Hvis du vil kan jeg skrive et blogginnlegg om spillene dine på spillutvikling.org. Det hadde vært helt fantastisk:-D Viss det er noe du lurer på er det bare å sende meg en mail:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå